tüm umudunuz herseyiniz bitmisken sadece ölümü bekliyerek yasamaya baslamisken hayat sizi tekrardan hayata bagladi mi
Öyle birsey oldu mu
Öyle birsey oldu mu
Evet böyle bir dönemim olmuştu.
O kadar kötü bir durumdayım ki resmen dipteydim hiç bir şey mutlu etmiyor, hayat benim için bitmişti.
Ama öyle bir şey oldu ki ben kendime geldim.
Tekrar hayat buldum sanki.
Tam uçurumdan düşerken bir el beni tuttu ve çekti.
Çok şükür o dipten çıktım.
Ben 1bucuk yildir hic pes etmedm ama artik cok yoruldum umen kötüsüde ugrasiyorsun ugrasiyorsun ama hic bir sonuc yok bende saldim
Cevap
1Cevap
Bence bu biraz psikolojiyle alakalı kendini yüksek tutarsan veya iyi düşünürsen zaten hayat yüzüne hep güler
Evet oldu ümidini kaybetme yaşamak için herxaman sebebin vardır
Maalesf yok
Psikolojik destek al
Olmadı olmaz hayal kurmaya gerek yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?