araftayım bi yanim keşke ölsem diyor 10 dakika önce intiharı düsündüm ahirete ve kutsal adaleti görsem bi yanımda yok oyle bi ahiret en âla kewase ol birak niye temiz kaliyosun diyo hangi erkek beni sevecek aklimdaki o sonsuz birliktelik olacagina inancim kalmadi
Sevilmeye değil de sevmeye odaklanırsak eğer, önce kendimizi sonra kendimize iyi gelenleri sevmeye odaklanırsak, daha doğru olur. Çünkü başkalarının ne yapacağını bilemeyiz, sorumlu değiliz. Sevmese sevmesin o ayrı mesele. Ben düşünüyorum, ben gerçekten ama gerçekten birini sevdim mi’ diye.. gönül rahatlığıyla ‘evet’ diyemiyorum. Herhangi huyundan şikayetçi isen, değiştirmeye çalışıyor isen, değişmesini umut ediyor isen, küsüyor, kızıyor, kırılıyor isen başkasının nasıl olması gerektiğini düşünüyorsun demektir. Halbuki kimse senin düşündüğün gibi olmak zorunda değil. Onu olduğu gibi kabul etmektir, anlamaktır sevmek; ne yaparsa yapsın, nasıl olursa olsun.