3 yıldır sürekli önce neydim, şimdi neyim ve ileride ne olacağım diye düşündüm. Gerçekçi düşündükçe umutsuzluğa düşüyorum. Biliyorum psikolojik desteğe terapiye ve hayat koçluğuna ihtiyacım var ama bunları karşılayacak param yok. Ailem ile hiç konuşamam bu durumu ne beni anlarlar ne de iyileşebilmemi umursarlar. Üzerimde piskolojik tedavi gibi şeylerin işe yarayacağını sanmıyorum, deli gömleği giydirilip bir odaya atacaklarını düşünüyorum.
Şiddetli bir Depresyona girdim ve girmeme sebep olan olaylar kısaca şunlar:
1- Kendimi beceriksiz, yetersiz, kötü ve herkesin nefret ettiği kişi olarak görüyorum. Kendimi sevmiyorum.
2- İnsanlar ile iletişim kurmada iyi değilim ve hiç kimseyle anlaşamıyorum. Uyumsuzum.
3- Herkes gibi kız arkadaşımın da olmasını istedim, elim yüzüm düzgün tipim iyi ve bakımlıyım ama önemli olan bu değilmiş. Boş bir odun olduğumu fark ettim. Konuşacak, paylaşacak, mutluluk verecek bir kişi değilim bu durumda kim beni istesin ki? Espiriden anlamayan, gülmekten, eğlenmekten, mutlu olmaktan yoksun birini kim ne yapsın ki?
4- En acısı da bu: Tüm bunların farkında olup buraya yazıp belki birisi bana yardım eder diye umuyorum ve elim kolum da tutuyorken neden başkasından medet umuyorum?
Açıkçası hiç bir şey yapacak enerjim yok, yaşam isteğim sıfır. Her gün daha fazla çöküyorum ve bunun farkındayım. Durdurmak için hiç bir şey yapmıyorum en büyük sorun da bu.
5- Bir yaşam amacım yok, bir yeteneğim, yapacağım bir şey ve istek hiç bir şey yok tıpkı bir bitki gibi hatta cansız bir nesneymiş gibi yaşıyorum. Hayatı yaşayamadım, çocukluğumu da.
Bunları sürekli düşündükçe depresyona giriyorum ve bu böyle olmaz değişmeli deyip kendimi toparlayıp bir şey yapmaya, bir şeyleri düzeltmeye kalkamıyorum. Boş yere yaşadığımı düşünüyorum.
Artık dayanılmaz hale geldi intihar etmeyi bile denedim ama yapamıyorum, bir köşeye çekilip kafayı yiyorum, delirdiğimi düşünüyorum.
Zamanında Ankara da yaşıyordum, ailem beni 5000 nüfuslu bir ilçeye getirdi, çocukken de içe dönüktüm ve arkadşım olmazdı burada odama kapandım. Yıllardır bu lanet yerde neden yaşadığımı düşünüyorum ve ailemin kendi rahatlarını düşünerek hayatımı mahvettiklerine inanıyorum.
Cevap bile verileceğine inanmıyorum bu paylaşıma hatta buraya kadar okunacağından bile şüpheliyim. Şüpheliysen neden yazıyorsunuz derseniz bunu bende bilmiyorum.
Şiddetli bir Depresyona girdim ve girmeme sebep olan olaylar kısaca şunlar:
1- Kendimi beceriksiz, yetersiz, kötü ve herkesin nefret ettiği kişi olarak görüyorum. Kendimi sevmiyorum.
2- İnsanlar ile iletişim kurmada iyi değilim ve hiç kimseyle anlaşamıyorum. Uyumsuzum.
3- Herkes gibi kız arkadaşımın da olmasını istedim, elim yüzüm düzgün tipim iyi ve bakımlıyım ama önemli olan bu değilmiş. Boş bir odun olduğumu fark ettim. Konuşacak, paylaşacak, mutluluk verecek bir kişi değilim bu durumda kim beni istesin ki? Espiriden anlamayan, gülmekten, eğlenmekten, mutlu olmaktan yoksun birini kim ne yapsın ki?
4- En acısı da bu: Tüm bunların farkında olup buraya yazıp belki birisi bana yardım eder diye umuyorum ve elim kolum da tutuyorken neden başkasından medet umuyorum?
Açıkçası hiç bir şey yapacak enerjim yok, yaşam isteğim sıfır. Her gün daha fazla çöküyorum ve bunun farkındayım. Durdurmak için hiç bir şey yapmıyorum en büyük sorun da bu.
5- Bir yaşam amacım yok, bir yeteneğim, yapacağım bir şey ve istek hiç bir şey yok tıpkı bir bitki gibi hatta cansız bir nesneymiş gibi yaşıyorum. Hayatı yaşayamadım, çocukluğumu da.
Bunları sürekli düşündükçe depresyona giriyorum ve bu böyle olmaz değişmeli deyip kendimi toparlayıp bir şey yapmaya, bir şeyleri düzeltmeye kalkamıyorum. Boş yere yaşadığımı düşünüyorum.
Artık dayanılmaz hale geldi intihar etmeyi bile denedim ama yapamıyorum, bir köşeye çekilip kafayı yiyorum, delirdiğimi düşünüyorum.
Zamanında Ankara da yaşıyordum, ailem beni 5000 nüfuslu bir ilçeye getirdi, çocukken de içe dönüktüm ve arkadşım olmazdı burada odama kapandım. Yıllardır bu lanet yerde neden yaşadığımı düşünüyorum ve ailemin kendi rahatlarını düşünerek hayatımı mahvettiklerine inanıyorum.
Cevap bile verileceğine inanmıyorum bu paylaşıma hatta buraya kadar okunacağından bile şüpheliyim. Şüpheliysen neden yazıyorsunuz derseniz bunu bende bilmiyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer