İnsanlari incitmemek için içime atmaktan bıktım nasıl kurtulurum dusunduklerimi patir patır nasıl söyleyebilirim?

O insanlarla iyi gecinir gorunurseniz o ortamda daha iyiliginize olacağını bilirsiniz ama ustunuze cok gelmislerdir sabriniz dolmustur ya oyle bir durumdayim..
İnsanlari incitmemek için içime atmaktan bıktım nasıl kurtulurum dusunduklerimi patir patır nasıl söyleyebilirim?
Cevapla