Hangisi yaşamadık pişmanlıklar keşkeler hatalar yanlışlar? Ama şundan eminim her pişmanlık bir ders niteliğinde olup aynı pişman olacağımız hatalara düşmemek! ama düşüyoruz işte
Herkesin pişmanlıkları iyikileri var hayat hep güzelliklerle karşılaştırmıyor insanı maalesef keşke de olacak iyi ki de olacak.. pişmanlıkta olacak biz insanız netice de..
Ikiside mevcuttur. Yani ıkiside birbirine eş anlamlı gibidir.. Geçmişte Keşke bunu yapmasaydım diyorum bazen. Bu bi nevi pişmanlık gibidir.. çünkü yaptım ve Pişman oldum.