Sevdiğim çocuğa fake hesaptan açıldım, ve 1 ay sonraki mesajıma cevap vermedi, sizce artık sadece beklemeli miyim?

7 aydır instası yoktu, Şubat ayında onun fakeini buldum ve 1 yıldır onu düşündüğümü söyledim. Baş harfimi söyledim ismimi yazmadım. Kimsin diye çok ısrar etti söylemedim. Bi daha yazma lütfen yazdı Şubat ayında. Şimdi ise 1 ay sonra o gerçek hesabını açınca aynı fakeden selam işareti gönderdim 16 martta. Cevap gelmedi 2 haftadır.
Sevdiğim çocuğa fake hesaptan açıldım, ve 1 ay sonraki mesajıma cevap vermedi, sizce artık sadece beklemeli miyim?
Cevapla