“Hayattaki tüm şansımı burada kullandım” dediğiniz bir anınız var mı?

Yüzü gülmeyen garibanın güldüğü o muhteşem anı soruyorum.
“Hayattaki tüm şansımı burada kullandım” dediğiniz bir anınız var mı?
“Hayattaki tüm şansımı burada kullandım” dediğiniz bir anınız var mı?
Cevapla