Her zaman olmasa da bazen şansımın çok yaver gittiği istediklerimin olduğu oluyor. Bazı zamanlarda ise tam tersi, ne yapsam terslik üstüne terslik çıkıyor.
Trafik kazasi yaptim karsi tarafin sigortasi masrafimi karsilayacakti servisteki abi bu sigorta cok skintili surekli ara bunalt yoksa aylar sonra parani yatirirlar dedi aracimi cikarir cikarmaz dur bi arim dedim paraniz hesabiniza yatmis efendim dediler. Hatta bankadaki veznedeki kadin cok sanslisiniz 3 gun icinde imkansiz ilk defa goruyorum boyle bir durum dedi. Hayattaki tek ve tum sansimi orada kullanmisim😊
Sanırım 2015 senesinde kullandım. Hiç görmediğim ama 2 yıldır en yakın arkadaşım olan kişiyle ilk kez görüştüm. O sene düğünüm oldu ve en yakın arkadaşım sadıcımdı. Sonra kızkardeşimle aynı zamanlarda hamileydik be çocuklarımız birlikte büyüyorlar. Ve çok yaşadım para sıkıntım olduğunda o gün kafama çok takarken ertesi gün elime para geçmesi. Ha birde bir oğlum bir kızım olması 🥲
Var İstanbul'da yaşadım Gaziosmanpaşa da başladı sifada bitti olay.. o olay orda başlayıp bu tarafa nasıl geldi nasıl oldu bilmiyorum.. tamamen doğaçlama gelişti.. şu an öyle bişey yaşamayı hayal bile etmiyorum 😂
2 kere vücut'uma demir girdi 2 sindende ağır hasar almadım🎉 aslında daha çok şey anlata bilirim. Aslında şans denilen zımbırtı her zaman karşımıza çıkıyor ama biz farkına varmıyoruz.
o numaralar hileli 120yi çkiyorum bi baıyorum 4numarada daha bi tane daha alıyorum bu sefer 150gelior lan ben makinenin önündeyim 30kişi araya nerden girdi
Belki biraz yadırganır ama Dünyaya gelmek şu şansa baksana belki benim yerime bir doktor moktor gelecekti ama hepsinin arasından sıyrılıp yarısı kazanmısım
Küçükken bir sınav vardı hiç çalışmamıştım sınava girdim çok kötü geçti sonra sınavlar açıklandı hiç yanlış çıkmadı hayattaki bütün şansımı sınavlar için kullanmışım