üniversitede garsonluk yaptığım bir dönem, gelen müşterilerden teyzenin biri benimle sohbet etmişti. öğrenci olduğumu söylediğim zaman zorla o dönem okul taksitimin tamamını ödemişti.. tüm şansımı orada kullanmışım herhalde
"Hayattaki tüm şansımı burada kullanmışım" dediğiniz an neydi?
Kişilik & Karakter konusunda 204,2b cevap paylaştı.
Maalesef hiç bir an değildi çünkü hayatta hiç bir zaman şanslı olamadım ya da kendimi şanslı hissetmedim hiç bir şekilde hatta çok şansım diyebilirim çünkü her zaman istemediğim sonuçlar çıktı şimdiye kadar bunun da nedeni doğduğum ülke olabilir ya da aile gibi konular
Yazılıya hazırlık için intten rastgele bir siteden 1000lerce yazılı arasında hızlıca kaydırıp rastgele birine dokunmuştum. O yazılıyı o gün çözdüm ve ertesi gün sınavda tıpatıp aynısı çıkmıştı shshhshshss
Ve bir keresinde art arda 16 bedava dondurma kazanmıştım. En son dondurmalarla foto çektirmiştim hatta
İlkokul döneminde dondurmalardan bedava çıkıyordu. Max olabilir sanırım tam emin değilim ama :D İlk satın aldığım dondurma sonrasında 6-7 tane bedava çıkarıp hepsini yemiştim dfghf Tüm şansımı orada kullanmışım herhalde