Hiçbir şey yapasım gelmiyor evden çıkmak istemiyorum insanları sevmiyorum hayata dair isteklerim çok farklı sizce neden böyleyim?

Hiçbir şey yapasım gelmiyor evden çıkmak istemiyorum insanları sevmiyorum hayata dair isteklerim çok farklı sizce neden böyleyim? Kendi kendime vakit geçirmek hatta evden çalışmak istiyorum ama maalesef böyle bir mesleğim yok öğretmenim henüz işe girmedim. Hep okumak öğrenmek düşünmek istiyorum insanlarla çok yakın olmak ve diyalog kurmak beni sıkıyor... Çok sevdiklerim harici iletişim kurmuyorum pek... Sizce bunalımda mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
çoğu insanla aynı frekansta ve bilişsel ruhsal olarak aynı seviyede değilim bu da beni çok sıkıyor
Hiçbir şey yapasım gelmiyor evden çıkmak istemiyorum insanları sevmiyorum hayata dair isteklerim çok farklı sizce neden böyleyim?
Cevapla