Nasıl herşeyden nefret ediyorum çok yoruluyorum çözebilir miyiz?

Ben memleketen İstanbula kuzenim güle geldim kuzenimle beraber aynı iş yerine gidiyoruz. Ama bana çok zor geliyor iş şu an 4 gün oldu 4 gündür lastik kesiyorum 4 lü ellerim ağırdı durmadan kesiyorum hızlı hızlı doğru düzgün kesmeye çalışarak ama Bi kadın da hep beni kontrole geliyor off daha bitirmedin mi diye usta da bağırıyor bana herkesin içinde ohoo daha gelememiş diye. Çalışanlar da dalga geçiyor sen hala lastik mi kesiyorsun küçümsüyorlar. Mola vakti oluyor tam. Herkes çay içmeye koşarken ben biraz daha kesmeye çalışıyorum lastik. Kız hep diyor mola vakti napıyn falan dalga geçiyor sanane yani. Kadına diyorum buna bakar mısın paydos vakti tam da olunca bana dediği laf benm bekleyenlerim var. Sanki bizim yok. Ellerimi kesmişim hep. Sadece lastik kestiğim için korkuyoruz bana git şuralara koş desinler diye ayağım ağrıdığı için aynı yerde hep duruyorum diye. Başka yerlere gel dediklerinde ayağım ağırır gibi sanki çağırsalar gidemem duymamazlıktan gelirim öyle yaparım. Nasıl usta ortacı olurum acaba lastik nasıl daha hızlı keserim nasıl daha güzel onlarla konuşup yardımcı olabilirim. Nasıl insanlara çalıştığım yerdeki nefretle bakmam nasıl ya? . Lütfen yardım eder misiniz yoruma
Nasıl herşeyden nefret ediyorum çok yoruluyorum çözebilir miyiz?
Cevapla