Ne yapacağımı bilmiyorum herşeyden nefret ediyorum çok sıkıldım bu hayattan?

Nişanlımın ailesi cimri mi değil mi hiç bi şey anlamadım. Nişanlım da aynı şekilde onu da anlamıyorum. Dışarda yemek yerken verdiği paranın lafını yapmıyor. Ama bana hiç bi zaman ne bir sürpriz ne bi şey yaptığı var. 2 yıldır sevgiliyiz 1 senedir nişanlıyız. İşleri yoğun diye bi şey yapamıyor diyorum ama yanıma geldiğinde de bi sürpriz yaptığını görmedim. Sadece 2 çiçek aldı, bir şal getirdi. Ben bekliyorum ki bi anda beni bir yere götürsün ya da değişik bi şey yapsın. İlk Bayramda çeyrek taktılar. Bu bayramda gidemedim yeni gitmek zorunda kaldım hiç bi şey takmadılar vermediler. Ben her gittiğimde elim dolu gidiyorum. Annemler de ne cimriler diyip duruyorlar. Moralim bozuluyor şuanki gibi. Ayrılasım bile geliyor ama sırf görevindendir diye ona yükleyemiyorum.
Ne yapacağımı bilmiyorum herşeyden nefret ediyorum çok sıkıldım bu hayattan?
Cevapla