Bomboş yaşıyorum her şeyden sıkıldım ne yapmalıyım?

Hayatımın en güzel gecirecegim dönemlerinde bomboş yaşıyorum mesela liseden sonra tüm arkadaşlar dağıldı koptuk zaten hiç birini istemiyorum, dışarı çıkacağım kimse bile yok üniversite sınavına girdim 2, girişim ama bu sene de ümidim yok gibi yeni hiç bişey yok hiç bir duygu yok birinden hoşlanıyodum o da aptalın teki çıktı kendimi çok çökmüş hissediyorum bu durumdan nasıl kurtulurum?
Bomboş yaşıyorum her şeyden sıkıldım ne yapmalıyım?
Cevapla