12 yıllık bir arkadaşım var yani bana hiç bir şey katmadı. Maneviyat 0 yani. Ne dostluğunu gördüm ne basit bir arkadaşlığını. Dostum diyemedim ona. Tek arkadaşım şuan. Son zamanlar maddi bir şekildede sömürmeye başladı. Çok saf olduğuna inanıyorum. Bilmiyorum ama bir şey yediğimde canı çeker diye 1 tanede ona alıyorum. Löp löp götürüyor. Kaç yıldır dediğini görmedim bir tanede sana alayım kardeşim dediğini. Kendi kuaförlük okuyor birsürü malzemesi var. Hergün bize geliyor. Her şeyi kullanıyor annemin ablamın demeden. Islak mendilleri silip silip atıyor evimizde sağa sola. Durumları bizden iyi. Dün aldı gitti gömleğimi giyecek yeni aldım 1 kere giydim. Konuşmamak istedim küsmek istedim. Geldi ne oldu falan dedi bende yüzyüze konuşamadım kem küm ettim bir şey yok dedim devam ettik. Küsken daha az zararlıyım cidden. Evimde yedirip içiriyorum resmen. 1 kere evine davet etmedi. Sonrada kanka niye gelmiyorsun bize diyor. Maddi boyutta çok bahsettim ama o da önemli değil aslında. 3-5 kuruşun lafını yapan biri değilim. burada anlatırımda ona karşı falan söylemem kalbini kırmam. Ama halden anlamıyor. Üzgün olunca pek tınladığını sanmam. Hep beni güldür hep hadi gezelim. Ona az da olsa bazı konularda destek oldum ama onun en ufak bir şeyini görmedim. Hastayken bile hadi sıkıldım dışarı çıkalım diyor. Yani her şey 0 ben ne yapayım? 1 ay sonra üniye başlayacağım zaten. Sizce ilişkimi kessem sonra pişman mı olurum mutlu mu? Ne yapayım?
Güncellemeler
+1 yıl
Eeeeeeeeeeeee
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar