Anlatamamak mıydı insanın cehennemi yoksa anlaşılmamak mı?

Anlaşılmadığı yer insanın cehennemi derler. Bugün de anlatamadıklarımız cehennemimizdir diye bir yazı gördüm. Sizce hangisi?
Anlatamamak mıydı insanın cehennemi yoksa anlaşılmamak mı?
Anlatamamak mıydı insanın cehennemi yoksa anlaşılmamak mı?
Cevapla