Kekemelik sorunum var ve bunun için tavsiyeleriniz nelerdir?

Arkadaşlar kendimi bildim bileli kekemeyim çocukluk zamanında kekemeliğim çok şiddetliydi ve çok konuşamıyordum daha sonra terapiye gittim ve konuşmam çok iyi derecede düzeldi. şu anda yaşım 20 ve Allah'a şükürler olsun ki eskisi kadar kekemeliğim yok. Sizden tavsiye bekliyorum benim sorunum sadece konuşurken heyecanlanmıyorum o sorunumu aştım sadece konuşurken sesli harflerde takılıyorum ve çok eeeee eeee gibi kelimeler kullanıyorum. İş hayatında da çok iyi bir konuşmacı olabilmek için benim bu sorunumu halletmek lazım. Sizce çok kitap okumak benim takılmamı azaltır mı? Arada söylediğim eeee eee gibi kulağa hoş gelmeyen sözü azaltır mı? Tavsiyelerinizi bekliyorum şimdiden Çok teşekkür ederim iyi günler herkese :)
Kekemelik sorunum var ve bunun için tavsiyeleriniz nelerdir?
Cevapla