Bazen kızlara kim olursa olsun güzellik diyorum güzel bir hitap şekliymiş gibi geliyr siz rahatsız olurmusunuz?

Bazen kızlara kim olursa olsun güzellik diyorum güzel bir hitap şekliymiş gibi geliyr siz rahatsız olurmusunuz?
Güncellemeler
+1 yıl
Buradaki kızlara diyorum bazen de canısı diyorum onu belirtmeyi unutmuşum :)
Bazen kızlara kim olursa olsun güzellik diyorum güzel bir hitap şekliymiş gibi geliyr siz rahatsız olurmusunuz?
Cevapla