Saç kaş olrk benziyorum fotodakılara merak ettim böyle kızları beğenen var mi diye? 























Olay kaş yüz göz değil ki. İnsanı güzel yapan özü, sözü, kalbi. Yoksa dünya güzeli seçilsen de herkes beğense de önemi yok.
İçini, dışından daha çok süsle. Dışın halkın, için Hakkın baktığı yerdir
Cevap
31Cevap
karaktere göre seçiyorum ben güzellik algısını.. tanımadan da seçemem o yüzden.
Güzel ama tatlı değil solgun güzel bunlar bazı kızlar olur hem güzeldir hem tatlı bakmaya doyamazsin
Tatlı mi seviyorsun?
Evet
Benim gözümde uzun süreli değil bu tip kızlar tek gecelik
Kim ne diyor ben bilmem üçüncü karedekinin saçları çok güzel
Adriana Limaya benzeyeni çok beğeniyorum onun farklı bir aurasi var
bu tip kızlar dan çok var aynı fabrikadan üretim yapılmış
Yo benden zor bulunuyor kahverengi saç kahverengi göz çok ama sıyah saç ela göz dalgalı uzun saç beyaz ten zpr bulunuyor bide sıyah hafif kalın kaş
Her fotoğrafta farkli cikmis. Guzel olmasina guzel ama itici.
Maalesef çok güzel olmak için renkli göz şart.
Evet tam olarak seksilik var dudak var göğüs var yüz güzelliği var fiziği iyi bel ince kalça seksi her erkek bunu ister zaten
Midemi bulandırıyorlar.
Sebep?
Senin güzellik anlayışın ne?
Kadın dediğin zarafet ve asalet sahibi olur. Kendini korur, herkese kendini tabakta sunmaz. Tıpkı derin denizlerdeki istridyelerin içindeki bembeyaz inci taneleri gibi saklı olurlar. Her açıdan kendilerine dikkat ederler. Gerek dış görünüşlerine gerekse iç dünyalarına. Ama bu resimdekilere bakınca bunların hiç biri bunlarda yok. Ucuz mide bulandırıcı tiplere benziyorlar.
Bu kızları memlekette beğenmeyecek olan kördür
Çoğu beğenmiyormuş..
Evvet, özellikle Aysude'yi çok beğeniyorum.
Evt
Kısmen evet daha çok çekici
Hepsi de güzel kızlar
Daha çok seksi algima uyuyor
Güzel kızlar ama benim için değil
Ben bile begeniyorum erkolarin dibi dusuyodur😂
Evet, varsa bir tane alayım ♥️
Adam oldurecek insanlar tanıyorum böyleleri için
Hayır tabiki doğallıktan çıkmış.
hepsi aynı tip
İşte benzediğim için kaş göz olrk aynılarını seçtim
Uymuyor.
Kesin yeşil göz uyan şey
Hipsi de çok güzeller
Hayır uymuyor
Nefes kesiyor
Yok uymaz
Uyuyor
Hepsi aşırı güzel
seks algıma uyuyır
Aşırı güzel hepsi
Bana uymuyor
Uyuyor
Çoğu güzel
bebek gibi guzeller
Bence güzel
Eyidir eyi
Fenaaaaa
Uymuyor, uymaz.
çok hoşlar
Cok güzeller severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?