Estetiksiz güzel olduğunu vurgulayan kızlar hakkında düşünüyorsunuz?

Bana böyle şeylerle övünmek görgüsüzlük geliyor. Biz Balkan göçmeniyiz. Herkes burnumu estetik zanneder kalkık ve küçük diye. Ama asla hava atmam çok saçma. Burnum büyük kemerli olsa bende yaptırırdık estetik ama şanslıyım ki olmam gerekmedi. İnsanlar memnun olmadı yerlerini yaptırıyor diye onları yargılamak çok saçma geliyor. Bazı arkadaşlarım var sürekli burnunu yaptırmayalardan biz kaldık falan diyor bana ve bazı arkadaşlarıma. Biz kaldık çünkü şanslıydık. Ortamda burnu estetik olanların kalbini kırıyor. Kendisi de makyajsız gezmez. Makyaj yapmak, kaş almak, saç boyamak da estetik bence. Bir insan doğuştan istemediği bir burna sahip diye onu yargılamak bize düşmez. Estetiksiz güzel olmak da meziyet değil şans

Estetiksiz güzel olduğunu vurgulayan kızlar hakkında düşünüyorsunuz?
Cevapla