Hiç kankam kardeşim diyebileceğim çok yakın arkadaşım yok! hatta hiç arkadaşım yok?

biriyle samimi olmaya başlarsam hatta arkadaş olduğumuzu görsem bile bir süre sonra aramız açılıyor. tartışmıyoruz ama araya soğukluk giriyor hatta sonra kopuyor. kendiliğinden oluyor. zaten öyle geniş çevrem hiç olmadı yaz gelmiş evde oturuyorum diğerleri de arkadaşlarıyla gezip tozuyor bazıların çocukluk arkadaşı var. benim kimsem yok. 18 yaşındayım liseyi bitirdim ama geride bıraktığım 1-2 kişi dışında elle tutulur dostum yok. onlarla da uzun zamandan beri konuşmuyoruz farklı şehirlerdeyiz. ne yapacağım ben? ben de takılmak istiyorum, arkadaşlarım olsun, ne yapacağım ben?
Hiç kankam kardeşim diyebileceğim çok yakın arkadaşım yok! hatta hiç arkadaşım yok?
Cevapla