DEĞİŞMEK İSTİYORUM ARTIK ÇOK YORULDUM BANA YARDIM EDER MİSİN?

Ayda kutay'ın estetiksiz halinden daha kötüyüm , ben 4 sene önce abimi kaybettim vefat etti. Abim vefat ettiğinden beri 4 senedir ben okullarımda hep zorbalık görüyorum, ezikleniyorum dışlanıyorum hem öğretmeneler tarafından hem öğrenciler tarafından , hep bana gelip kafama parmağıyla vurup çir kin sin derlerdi hâla dalga geçerler , bi keresinde bi kızın eski sevgilisinin yeni sevgilisine benziyorum diye dövmeye kalktılar beni ben hep sessiz pısırık saf bi kızdım şu an da aynen öyle devam ediyorlar wp de okulda psikolojik şiddet uyguluyorlar laf atıyorlar dalga geçiyorlar ben lafımı bile veremiyorum eve geliyorum ağlıyorum psikolojim alt üst oldu yaşamak dahi istemiyorum gecekten. Bu sefer de ailemden baskı görüyorum şunu yapamazsın bunu yapamazsın kürt bi ailenin çocuğuyum bilirsiniz baskılarını çok sıkı bir aileye sahibim. Okulda ise ezerler beni hep ama ben artık çok yoruldum zorbalık görmekden lafımı verememekden ezilmekten dalga gecinilmesinden , benden nefret edilmesinden bıktım artık bende sevilmek istiyorum benimde arkadaş grubum olsun istiyorum ama hiç yok kimsem yok benim 7 ay sonra burnumdan et alıncak sağlığım için ve onunla beraber burun esteği olacağım , bana yardım eder misiniz fiziksel olarak nasıl davranacağım olarak nasıl giyineceğim konusunda nasıl bakım yapacağım konusunda , öyle hırslandım ki o kişilerin gelip benden özür dilemesini peşimde koşmalarıni istiyorum , tavırlarımı değiştirecek birine beni baştan aşağıya değistirecek yardım edecek insanlara ihtiyacım var BANA YARDIM EDER MISINIZ BAYANLAR VE BAYLAR?
DEĞİŞMEK İSTİYORUM ARTIK ÇOK YORULDUM BANA YARDIM EDER MİSİN?
Cevapla