dünyada iki tip insan var negatif pozitif siz hep pozitifleri bulabiliyorsanız ne ala bu dünyada herşey zıddıyla yaratılmıştır. bu olumlama pozitif olma ısrarı yüzünden kişisel gelişimciler milyarları vurdu bir insan mutsuzsa mutsuzdur beyinsel olabilir kalıtımsal olabilir herşey herkesin elinde değil bu hayatta
Evet, negariftir. nasil bir seyse, belli biryerden sonra sen de onun gibi karamsar ve kotumser oluyorsun. onun icindeki negatif ve mutsuzluk sana da geciyor bir sekilde. Bunun en kestirme yolu o tip insanlari hayatimizdan cikarmaktir.