Kapalılık yüzüme hiç yakışmıyor, sizce açılsam rezil olur muyum?

Yanlış anlamayın açılmak gibi bi niyetim yok 8 yıldır kapalıyım ama normalde çok güzel bi kızken kapalıyken yüzüm değişiyor, psikolojim bozuluyor. Ama 5 vakit namaz kılıyorum açıklığın ne günahına dayanabilirim ne de kapalı olup da açılmanın o tuhaflığına, rezilliğine. Herkese ucuz ve ezik gelirim açılırsam en açık kızlara bile
Güncellemeler
+1 yıl
Ne zaman birinden hoşlansam aklımda bu kaygı ben kapalıyım beni sever mi
Kapalılık yüzüme hiç yakışmıyor, sizce açılsam rezil olur muyum?
Cevapla