Karşı cins olsaydınız, en çok ne yapmak isterdiniz?

Kızlara soruyorum: erkek olsaydınız ne yapardınız?erkeklere soruyorum:kız olsaydınız ne yapardınız?

karşı cins olsaydınız, en çok ne yapmak isterdiniz.?
Karşı cins olsaydınız, en çok ne yapmak isterdiniz?
Cevapla