+1 yılBir günlüğüne sen olsaydım mesela binlerce fotoğraf çekip kendi mailime yığardım, atlar bana gelirdim, serpme kahvaltı, meşale, şiirli don, yarasa pide denerdik, döndürürdüm evine, üstünü örter uyuturdum.
Ertesi sabaha biraz yorgun biraz tok uyanırdın. 😂
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Kişilik & Karakter konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılÖnce sağlam bakım yaptırır, o biçim giyinip erkekleri baktırırdım sonra kadınlar hamamına giderdim sonra verebildiğim kadar verirdim, nasıl olsa itiraz eden olmaz, olsa da ortalığı birbirine katmaz. Belki bazı tanıdık erkeklere kıyak geçerdim, sonra anlatırdı nasıl olsa, hatta biraz ballandırırdı.
03 Yorumla- +1 yıl
😂😂 bu nasıl bir hayel gücü Laa sanki olayı yaşar gibi anlatmışsın 😂😂. İşte demekki oyuzden seni Allah erkek yaratmıs 😂😂 çünkü sen kadın olsaydin var yaa erkeklerin neslini tuketirdin hee 🤣😂🤣
- +1 yıl
😀
- +1 yıl
Gülme 😂😂 az hınzır değilsin sen hee 😂🤣
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
19Cevap
- Kişilik & Karakter konusunda 204,3b cevap paylaştı.
u +1 yılKendimi incelerdim
00 Yorumla Kişilik & Karakter konusunda 8,2b cevap paylaştı. Kadınların ne istediğini kağıda dökerdim de bir gün mü sürer bir yıl mı sürer bilemedim.
011 Yorumla- +1 yıl
😄😄😄 valla çok doğru biz bile anlamıyoruz ki siz nasıl anliyacaksiniz 😄😄 ama sen bu işin üstesinden gelirsin bence ben sana guveniyorum
- +1 yıl
😂😂 senin gosterdigin cesaret bak kağıda dökücrkmişsin bin yilda sürse ben bunu yapicam demişsinki
- +1 yıl
Sen cesaret etmişsin bunu güzel almışsın bana düşen seni desteklemek olur sadece
- +1 yıl
Yukarıda yazım yanlışı olmuş su şekilde yazmıştım : sen cesaret edip bunu yapmayı göze almışsın ... Bu şekilde yazmıştım
- +1 yıl
Rica ederim başarıya giden yol denemekten geçer derler 😂🤣
- +1 yıl
Ben arkandayım merak etme çocuk adam 😂😂😂
- +1 yıl
🤗🤗🤗
+1 yılvalla hemen verir altta olunca nasıl oluyor neleri doğru yapmalıyım onu anlamaya çalışırdım :)
050 Yorumla- +1 yıl
Bence hemen verme biraz naz yap bugün başım ağrıyor yorgunum de 🤣🤣🤣
- +1 yıl
iyide bir gün hakkım var :)
- +1 yıl
Canim sen de az naz yap ozaman 🤣🤣🤣 sen zeki bir kadın olurdun hee 🤣 ama biraz triplere gir adettendir 😂🤣 türk kadını temsili 😂😂 ya da sen göster ama elletme 😂😂
- +1 yıl
1 günüm olduğu için trip yapıp sizin imajınızı zedelemek istemem, türk kadını bir tanedir siz bakmayın yabancı hayranlığı olanlara yerli malı yurdun malı :)
- +1 yıl
valla bir günüm var verip kurtulmam lazım :D
- +1 yıl
Bencede ver kurtul😂😂 toprak olucak bir gün nasıl olsa 😂😂 çok ta şaapmamamak lazım 😂😂😂
- +1 yıl
bende ilk başta aynı görüşteydim sen aklımı şaaptın :D
- +1 yıl
Yaaa sen benim her dediğime ne bakıyorsun 🤣🤣 sen kime ne vereceğini benden daha iyi bilirsin bu işin uznani sensin ben değilim ki 🤣🤣
- +1 yıl
sen veriyosun gazı yesek s.. tircen bizi :D
- +1 yıl
😄😄😄 deme öyle deme öyle çok ayıp 😂😂 i
- +1 yıl
Sen vermeye dünden meyilliydin benlik bir durum değil yani ben sana verme deseydim gider gizli saklı yapardın 😂😂 çünkü sen vermeyi kafana koymustun 😂😂😂
- +1 yıl
bir günlük senin yerinde olsam verirdim yoksa öyle hemen vermem benden almak kolay değil :D
- +1 yıl
🤣🤣 kimden almak kolay peki 🤣🤣
- +1 yıl
ne lazımdı :D
- +1 yıl
bir şey lazım değil 🤣 kimden almak kolaydır peki dedim
- +1 yıl
bizde ona göre isim önericektik işte su istersin biri verir biri vermez ne bilcez canın ne çekti :D
- +1 yıl
Yani diyorsun ki o yeterki istesin bırak suyu 😂😂 canımı bile veririm 😂😂😂
- +1 yıl
benim verip veremeyeceğim şeyler belli :)
- +1 yıl
😄😄
- +1 yıl
Komik mi geldi 🤪
- +1 yıl
Evettt 😂😂 şana öyle gelmedimi peki
- +1 yıl
Benim vereceğim şeyler belli demişsin ya en çokta ona güldüm 🤣
- +1 yıl
Vermek ya da vermemek işte bütün mesele bu 😂😂🤣
- +1 yıl
Verebileceğim şeyler komik değil ama :)
- +1 yıl
Ne peki aslan parçası
- +1 yıl
Aslan sütü 😂
- +1 yıl
Hımm aslan sütü sevmeyenler için başka bir öneriniz oluyormu mesela demleme çayınız var mı 😂😂
- +1 yıl
Tavşanım deseydin kanımı verirdim :)
- +1 yıl
Ee ozaman baştan alalım 🤣🤣 tavşan kanı demleme çayınız varmiydi beyefendi 😂
- +1 yıl
Tabi orta demlik sizin gibi birine çay ikram etmek zevktir :)
- +1 yıl
Aman efendim teveccühünüz sizin gibi çok bilmiş birinin çayını icnek eminim banada keyif verir
- +1 yıl
Çok mu bilmişim övdün mü sövdün mü anlayamadım :)
- +1 yıl
Ama bana çay verirken şöyle demenizi rica edicimmm ; ÇAYLARRRRRRRRRRRRRR 😂😂😂😂 olarmııııı 😂
- +1 yıl
Afiyet olsun çay boş içilmez yanında ne ikram edelim :)
- +1 yıl
Sesim o kadar kalın değil ama denerim ses taklit yeteneğim iyidir :)
- +1 yıl
Çayın yanında en iyi kısır gider kısır yap
- +1 yıl
Sesin ince olsun farketmez önemli olan burada çaylarrrrrrrrr diyebilmen 😂
- +1 yıl
Yapmadım ama denerim ya da alsak oluyor mu :)
- +1 yıl
Çaylaaarrr :)
- +1 yıl
tamam ben kısır yaparım o iş bende böylede yardımsever bir insanım işte 😄
- +1 yıl
Çaylarrrrrrrrr 😄😄
- +1 yıl
Harikasın geriye buluşma yerini ayarlamak kaldı ama onu burdan yazma misafirimiz çok olur elin kopar kısır yapmaktan :)
- +1 yıl
Tea ler :p
- +1 yıl
Bak bak laflara bak helee 😂😂
- +1 yıl
artık özelden yazar mısın millet serüven gibi bizi takip ediyor yeni bölüm çıksa da izlesek diye :)
- +1 yıl
😂😂😂 bizimi takip ediyor niyeki 😂
- +1 yıl
Ne güzel işte brezilya dizisi gibi uzun soluklu bir yapım olur ertesi günü hangi bölüm çıkacak diye heycanlanla beklemeleri benide heycanlandirir 😂😂😂
- +1 yıl
Sen bu dizinin fakir ama onurlu yakışıklı aktörüsün bende zengin fabrikatör kızı oluyum 🤣🤣 bari 😂
- +1 yıl
Bölüm 12 sahne 4 ve motorrrrrrrr 😂😂😂😂
- +1 yıl
sonu mutlu biter bu filmin tutar hazırım :)
- Kişilik & Karakter konusunda 325 cevap paylaştı.
+1 yılbizdeki bu şansla bi günlüğüne kadın olsam o gün regl olur sancıdan bi b*k yapamazdım.
11 Yorumla- +1 yıl
🤣😂😂. Daha iyi ya işte bir bahanen olurdu yatar zibarirdin 😂😂 hemen birde olaya iyi tarafından bakmak lazım 😂😂😂
- Kişilik & Karakter konusunda 400 cevap paylaştı.
+1 yılBen ilk Instagram dmlerine girer gülerdim ya xhabahha aapık sapık yaratıcı şeyler yazıyolar elemanlar
00 Yorumla
+1 yılSokağa çıkardım ve neden kadınlar böyle anlamay çalışırdım
018 Yorumla- +1 yıl
Değil sokağa çıkmak aya da çıksan bunu anlayamazsin 😂😂😂
- +1 yıl
🤣🤣 Ya ben şansımı denedim derim en azından ben de biliyorum kadınlarda kendilerini anlamıyor ama çabalardım
- +1 yıl
Çabalarsin illaki de yorulduğuna değmez çünkü hiç bir zaman bunu anlayamıycaksınız sen en iyisi anlamış gibi yap he he de geç beynini böyle şeylerle yorma kıyamam sana 😂😂
- +1 yıl
😊 saol öyle yapayım Kapısına gitsem ve tanrı bugünlük tüm isteklerini yerine getirmem için beni sana gönderdi desem? ↗ cevap verir misin
- +1 yıl
Eli boş gitme ama giderken bir kilo baklava ile bir kola filan al 🤣🤣
- +1 yıl
Baklava ve kola mı 😊 çiçekle demiştim ben. Ayrıca baklavayla kola olmaz ayran olur 😅
- +1 yıl
Neden cevap vermedin ayrıca
- +1 yıl
Baklava ve çiçekle kız istemeye mi gidiyorsun aslan parçası 😄
- +1 yıl
Hem belki ben baklava ile kola içmeyi seviyorum 😄😄😄
- +1 yıl
Neye cevap vermedim aslan parçası 😄
- +1 yıl
Ben baklava götüreceğim demedim ayrıca bir günlük kız isteme merasimi istiyorsa istediği olsun nasıl olsa yarın yok
- +1 yıl
😂😂😂
- +1 yıl
Bu ne demek kız !
- +1 yıl
Bir gülmem geldi nedense 😃😄
- +1 yıl
Güldürebildiysem ne mutlu bana
- +1 yıl
😊😊😊 teşekkür ederim
- +1 yıl
Eğlenmek için burdayiz zaten
- +1 yıl
Yani 👌
+1 yılyıne şu soru :p yıne dıyorum kı, önce vucudumu ıncelerdım oramı buramı sonra alışverış
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 749 cevap paylaştı. Karşı cinsin anasini ağlatırdım.. :)
155 Yorumla- +1 yıl
Hoppa neden peki? Napti bu kadınlar sana böyle 😂😂
- +1 yıl
Sen bırak onları surundurmeyi tribinle öldürürsün 😂 sende o kapasite var ben sana güveniyorum sen yaparsın 😂😂
- +1 yıl
Canim manim demedim ben 😂😂 senin aklını alırım 😂😂
- +1 yıl
🤣🤣🤣 en alttaki yorumu yanlışlikla sana yollamışım 🤣🤣🤣
- +1 yıl
😂😂 dimi ama ben adamı yaşarken mezara koyarım 😂
- +1 yıl
Burdan hiç belli olmuyor da 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Bilnem bu işin uzmanı sensin ben değilim ki 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Kendin demişsin enerjim yüksek tanımadığın için olabilir mi diye ben demedimki
- +1 yıl
Şimdi burada konu benmiyim peki
- +1 yıl
burada beni değil seni konuşuyoruz aslan parçası 😄
- +1 yıl
Enerjin burdan hiç belli olmuyor diyorum tanımadığın için olabilir mi diyirsun tamam bu işin uzmanı sensin diyorum ne biliyorsun beni bee diyorsun bu gün ben seni ne desem memnun edemiyorum heee 😂🤣
- +1 yıl
DEDİ : HALİL SEZAİ 😄
- +1 yıl
Oda seni seviyordur emin ol
- +1 yıl
İsyankar çocuk 😄😄🤣
- +1 yıl
Bunu bana söyleyen senmisin 😂😂😂 6 da kalktım ben sana kocaman günaydın Halil sezainin arkadaşı 🤣🤣
- +1 yıl
Çok bilmiş seni 😂
- +1 yıl
Seni düşünüyordum 😂😂😂 ne olacak bu çocuğun halı böyle dedim 😂😂😂
- +1 yıl
Madem ısrar ediyorsun yatıp zibarayımmmm bari 😂😂😂
- +1 yıl
Birde sen fazla Kibar olma bee uzerinde çok eğrelti duruyor 😂😂😂
- +1 yıl
🤣🤣hııı hııı
- +1 yıl
Erkek dediğin biraz sert olmalı masaya yumruğu vurdumu bu akşam bulaşıkları ben yıkıycam diyebilmeli 😂😂😂
- +1 yıl
Olsun sen yinede vur adettendir 😂 selvi boylu beyefendi
- +1 yıl
Ablammi 😂😂😂 yıkıldım şu an 🤣 şaka şaka benim boyum bukadar 🤣
- +1 yıl
İyide seninle aynı yaşta olduğumu görüp bana abla denen gözlerimi yaşarttı doğrusu 😂🤣🤣
- +1 yıl
ne adamsın sen yaaa 🤣🤣🤣
- +1 yıl
İlahi sen çok şakacısın 🤣🤣 senin boyun posun devrilsin desem oda olmazki 🤣 senin boyun posunda kolay devrilmez hee uzun boylusun yaa o bakımdan 😂🤣 şeetmistim 🤣 selvi boylu beyefendi 😂
- +1 yıl
Peki ben senin profildeki adam olduğunu nerden biliyim 😂 belkide bir arkadasının resmini 😂 koymuşsun dur olamazmı 😂😂 ben senin koyduğuna inanıyorum da sen benim koymadığıma neden inanmıyorsun çok bilmiş şeyyy seni 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Selvi boylum her şey göründüğü gibi olmayabilir anladinmi geçen gün adamın biri 44 yaşında 25 yas görünümlü kaslı bir vücut resmi koymuş mesela 😂😂 sence öyle bir vücut 44 yaşındaki bir adam da olabilirmi 🤣
- +1 yıl
Ne demek istediğimi anladın sen selvi boylu 😂
- +1 yıl
Boyum 1.60 Türk standartlarında 😂😂
- +1 yıl
Hayat kısa ama ben daha KISAYIM 🤣🤣🤣🤣
- +1 yıl
Selvi boylu beyefendi 😂 keşke senden 25 30 cm kısa olduğumu yüzüme vurmasaydin 😂😂 yıkıldım şu an şaka şaka benim boyum bukadar 🤣
- +1 yıl
tamam pikiiii 😂😂😂😂
- +1 yıl
Bana niye takiliyorsun selvi boylu beyefendi 😂 ben askılık mıyım 😂
- +1 yıl
Aa selvi boylu beyefendi yorum yapmış 🤗🤗😂
- Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.
+1 yılMakyaj
07 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂 neden peki
- +1 yıl
Bakalım kaç saatte yapıyorum diye merak ettim 🤣
- +1 yıl
Yani elin hizliysa 15 20 dk da yaparsın 😂 değilse 1 saati bulur
- +1 yıl
Bence boş ver sen makyajı senin en güzel halin doğal halin bence 😂😂😂
- +1 yıl
Merak ettim ne kadar zamanda yaptığımı bir de mağazaya alışverişe gitsem ne kadar zaman alırdı felan onu da yapardım karşı cins olsam Erkeklerin söylediği gizli silah sözüdür sen makyajsiz dogalda güzelsin felan sizden iyi karşı cins olur tam erkek modu🤣
- +1 yıl
Fazla merak iyi degildir derler insanın başına ne gelirse meraktan gelir mis 😂😂😂
- +1 yıl
Ben karşı cins olmak için fazla duygusalim benden olmazzz 😂😂
+1 yılGöğüslerimi okşardım😅😅
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBi gunde kac kere sevisebilirim onu denerdim
115 Yorumla- +1 yıl
Bunu erkek kimliginlede deneyebilirsin 😂😂
Cevap sahibi+1 yılErkek olarak bizim sınırımız var ama siz devam edebiliyorsunuz üst üste. 1 gun boyunca aralıksız sevisebilirim diyen kadınlar doğru mu diyor acaba test etmek isterim
- +1 yıl
Laa oglum her söylenene inanma Laa bazi insanlar reklamını güzel yapar ağzı laf yapar ama icraat sıfırdır 😂😂😂 bir insan kendini çok övuyorsa emin ol içerigi boştur çünkü kaliteli malın reklamı olmaz 😂😂
Cevap sahibi+1 yılKendini ovmeyenler de is var diyorsun yanı doğru mu anladım 😂
- +1 yıl
Gercekten öyledir bu her konuda bir insan ben öyleyim böyleyim onu yaparım bunu yaparım diyorsa o insan boş insandır egosunu tatmin ediyordur çevrende dikkat et ne denek istedigimi anliycaksin
- +1 yıl
Bu sanalda da böyledir kaliteli adam kendini belli eder
Cevap sahibi+1 yılİnsan sarrafı olmuşsun sen baya baya 😂
- +1 yıl
Yok be ne insan sarrafi sadece hayat tecrübesi diyelim
Cevap sahibi+1 yılPeki sen erkek olsan ne yapardın 😂
- +1 yıl
En çok gece dışarı çıkıp sabaha kadar rahatça geznek. Derdim
Cevap sahibi+1 yılNerede yaşıyorsun ki
- +1 yıl
İstanbul Güngören
Cevap sahibi+1 yılBeşiktaş Kadıköy buralara gidersen birsey olmaz ki kadın halinle
- +1 yıl
Yani gece diisarisi belli bir saatten sonra tehlikeli oluyor orası da gezenezsin
Cevap sahibi+1 yılYanında bi erkek varken gezebilirsin ama
Gizli Üye(25-29)+1 yılMemişlerime dokunurdum 🤣
00 YorumlaMastürbasyon yapardım
12 Yorumla- +1 yıl
Gece sokağa çıkıp rahatca gezmek isterdim
Kişilik & Karakter konusunda 6,4b cevap paylaştı. Herkese verirdim.
07 Yorumla- +1 yıl
Bence sen herkese vermezdin sen kolay görünen ama kriterleri olan birisin. Sen önce bir teste sokar canını alırsın 😂 bu sıinavdan hakkıyla geçerse işte ozaman verirsin gibime geliyor 😂😂😂
- +1 yıl
Eğitimci misin ki sen
- +1 yıl
Ben bunu bilmeden yorum yaptım farkındaysan ve aslında senide övdüm sen kolay bir adam değilsin teşekkür etmek yerine niçin böyle bir cevap verdiniz hiç anlayamadım beyefendi
- +1 yıl
AA guzel espiriydi ama paket yapta yarın evdede gülerim beyefendi 😂🤣🤣
Kişilik & Karakter konusunda 1,6b cevap paylaştı. Çocuk 😂
0145 Yorumla- +1 yıl
Çocuk mu 😂 sen daha kendin bir çocuksun 😂😂 çocuğu napican
- +1 yıl
Ferhat diğer soruya bir türlü csva
- +1 yıl
Fehat ben diğer soruya cevap yazamıyorum yine
- +1 yıl
Kaç kere denedim olmadı
- +1 yıl
😂😂😂 beni de kimse kurtarmıyor ki yavru ceylanım bak başka çözüm yolu buluyorum 😂😂 böylede zeki bir insanım işte 😊🤣
- +1 yıl
Ablam beni addalara götürdü 🤣 küçüğüm ya o bakımdan 😂😂
- +1 yıl
Ama cidden öyle oldu 😂😂 ben ailenin en küçüğüyüm 3 tane ablam var 🤣 beni bir anne 3 abla büyüttü beni hala büyüdüğümü kabullenmiyorlar çocuk muamelemesi görüyorum 🤣🤣😂 ablam dediki hadi hazırlan gezmeye getiriyim seni dışarda sana çay ismarliyim birşeyler atistiriıriz diyor 🤣🤣😂
- +1 yıl
5 kardeşiz 4 kız bir erkek en küçükleri benim
- +1 yıl
İşim iyi yaa 😂😂 iç gü veysinden hallice işte
- +1 yıl
Yaa tabiki çok güzel çocuk mualemesi görüyorsun sürekli misafirliğe gidincede öyle yapıyorlar sen şunu seversin diye bunu yaptım ya da sana bunu aldım vs gibi
- +1 yıl
İnşallah seninde birgun başka ilgilenenlerin olur
- +1 yıl
Sen çocuk istiyorum dedin ya seni hamile olarak düşünemedim hee 😂🤣 artık tribünden nazindan geçilmez
- +1 yıl
Sen 1 millet 9 dogururdu artık
- +1 yıl
Zaten düşünemiyorum recona ters reiss ,😂😂
- +1 yıl
Sen sert ve haşin bir kadın olurdun 😂😂 gösterip vermezdin 😂😂
- +1 yıl
Öyleyim dir 😂🤣 bizde Avcı değiliz ama hedefi tutturmasini biliriz
- +1 yıl
Ferhat ben yine rezil oldum hee🤣🤣
- +1 yıl
Benim bir hedef vurma videom var tam 12 den vurdum ama bildiğimden değil acemi sansi diyelim 🤣🤣 böbürlenmeye gerek yok attım tesadüf 12 den vurdum 😂 birdaha da vuramadim zaten
- +1 yıl
😂😂 soruyu güncelleme kısmı varya sana yazıyorum diye oraya yazmışım 🤣😂 bak görürsün zaten 😂😂😂
- +1 yıl
Hani iyi olmuş drmedin😂😂 en son bana iyi olmuş inşallah birdahakine akillanirsin bir daha yapmazsın ohh olsun demistin 😂😂
- +1 yıl
Ozaman bu durumda ben akillanmamış oluyorum 😂😂
- +1 yıl
Ferhat ben hatayı bir kere yapmam 5 6 kere yaparım ki iyice emin olayımmm. 😂😂😂
- +1 yıl
Hehh işte oyuzden yapıyorum yoksa canım değil yani 😂😂😂
- +1 yıl
Yazim değiştirilmiş s@l@klığımdan değil yani 😂😂 yazmıştım
- +1 yıl
Sen niye üstüne aliniyorsun kendim için diyorum ben 😂😂 ya arkadaş sen de ne meraklıymıssin üstüne almayaaa 😂😂
- +1 yıl
Ooo Ferhat ne adamsın sen yaaaa 😂😂i
- +1 yıl
Bende ondan bahsediyorum 😂😂 ben öyle yazmadım işte niye üstüne alindin dedim
- +1 yıl
Ferhat senin aklını alırım 😂🤣 şekil şukul yapma bana ben sana neden canim diyim 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Ferhat gülme ama ben yine rezil oldum 😂😂
- +1 yıl
Ben sana yorum yazıyorum 😂 diye başkasına yazmışım 😂😂 adam da demişki tamam sakin ol bu bune agresiflik bıraksam bana saydiracaktin 😂😂 demiş 🤣🤣.
- +1 yıl
Ben sana demiştim ama ben hatayı bir kere değil 5 6 kere yaparimki iyice emin olayım 🤣🤣🤣
- +1 yıl
Ne demek senin de kusurun bu demekki yani ben gerizek@lımıyım 🤣🤣
- +1 yıl
Yıkıldım şu an 🤣 şaka şaka benim boyum bukadar 🤣🤣
- +1 yıl
Beni ufak tefek buldun gel üstüme üstüme 😂😂😂
- +1 yıl
Şeytan mı taşlıyorsun beyaaaa 😂😂😂
- +1 yıl
😂😂😂😂 ilahi ben 🤣🤣 bugün hata üstüne hata yapıyorum heee 😂🤣
- +1 yıl
Peki neden hata yaptığımı yüzüme vurup beni utandırıyorsun 🤣🤣🤣 sana karşı yükseldim şu an zalımmmmm
- +1 yıl
İnsan bir teselli verir yaa 😂 sonuçta kaç kisiye cevap yetiştirmeye çalışıyorsun ve üstelik yolda yürürken bunu yapmaya çalışıyorsun insanlık hali oluyor bazen böyle şeyler diye insan teselli verir 😂😂😂 tavuk vicdanlı seniiii 😂😂😂
- +1 yıl
Ne kadar yukselebilirsem artık 😂😂😂 olmadı sen alçalır sin zalımmm
- +1 yıl
Farkına varmami sagladiginda da utandırıyorsun işte 😂😂😂
- +1 yıl
Niye millete satasiyorsun yorum yaptirmiyorsun dayı oğlu ne alaka şimdi
- +1 yıl
Ama iyide zaten sana yorum yapıyorum diye yanlış yazıyorum 😂 zaten
- +1 yıl
Ediyim böyle bir hakkın yokki
- +1 yıl
Yine tehdit eder gibi yaklaşıyorsun olaya bak gördün mü sonra ben öyle bir şey yapmadım etmedim diyorsun
- +1 yıl
Kıskançlıkla bunun ne alakası var peki
- +1 yıl
Sen bir şey diyeceksen bana şöyle başkalarına değil bu davranışın da hiç hoş değil.
- +1 yıl
Ya canım benim bak kaçırdığın bir şey var burada makara yapıyoruz ve espiriyle söylenen bişi ben cahil ya da aptal birimi görünüyorum gerçekte böyle bir şey yapayım.. biri gelip bana böyle bişi yapsa yorumuma sen kimsin ki bana bunu diyorsun dediğimde verevilexek hiçbir cevabı olamaz sence ben kendimi öyle bir aptallığı yaoacak birimiyim
- +1 yıl
Sen bunları tam da yapicak birisin işte
- +1 yıl
Yaparsinda
- +1 yıl
Ben bunu hissettim sende. Ben hiç bir zaman hislerimde yanilmadim birşeyi olmuşuz hissettiysem o doğrudur mutlaka.
- +1 yıl
Ferhat sakasida hiç hoş degilki
- +1 yıl
Bu yönün hiç güven vermiyor bana
- +1 yıl
Düşündürtme ozaman
- +1 yıl
Sende tanımadığın bir hiç birşeyin olmayan bir insanı şaka yollu tehdit ediyorsun
- +1 yıl
Dikkat etsen nolucak içinde bu şiddet unsuru olduktan sonra
- +1 yıl
Ben kendimi koruyabilirim başkasının korumasına da ihtiyacım yok ilk defa uygulama kullanan biri değilim
- +1 yıl
Sustummm
- +1 yıl
Benim bir şey demene gerek kalmıyorki sen diyorsun zaten
- +1 yıl
Ben seni susturamam ki bunu sende çok iyi biliyorsun ben susturursam tehdit ederek deyil sevgimle saygmla sustururum bir şey yaptiracaksamda yine nazlanarak çocuksu işveli tavurlarimla yaptırirdim bir şekilde onu bu yönümü kullanarak istediklerimi yaptırır dım ama asla ona saygısızlık yapmazdım ona zarar vermezdim
- +1 yıl
Kurban olayım allah şahit olsun makara esnasında espiri olsun diye söylenen bir şey bence sen fazla hassassın olabilir ama allaha inancın olsun ne onu yapacak bir karakter var nede öyle bir şey gerek duyacak bir yapım keşke.. ama şuna eminim ki ileride hatırlatıcam bu sözlerini yüzünü kızartıcam senin kendimi iyi tanıyorum
- +1 yıl
Beni niye kafana takıyorsun başka derdin mi yok banada kadar
- +1 yıl
Çünkü ben şiddetin her türlüsüne karşıyım çünkü karakterim duygusal bir karakterim sevgi insanıyım ben kimseyi kirmadan konuşmak için kullandığım kelimelere davranışlarıma çok dikkat ederim bu kim olursa olsun kavgacı bir ruhum yok benim çok uysalimdir sakinimdir büyüğümü küçüğümü bilirim özel hayatimda da böyleyim sanal da böyleyim bak az önce çocuk en son soruda beni eleştirmiş ona saygımı hiç bozmadan kötü bir kelime dahi kullanmadan açıklama yaptım ve ona dedim ki sende görünüşünü bildirmişsin saygı duyuyorum dedim. . oysaki sana ne benim sorduğum sorudan beğenmiyorsan cevaplama diyebilirdim. ya da onu henen engelleyebirdim ama yapmadim ona açıklamada bulundum engellemek daha kolayıma gelirdi aslında çenemide yornazdim ama ben kolayı değil zoru seviyorum eleştiriye de herzaman açık biriyim. Ve hem yaşıma hem kişiliğime yakışir birsekilde davrandim.
- +1 yıl
Senin bundan şüphen yokta benim var işte
- +1 yıl
Benim hayatımda soru işaretlerine yer yok. Net olan şeyleri seviyorum ben bunu bana düşündüren sensin ben değilim ki hislerinin gerçek cikmasındansa yanilmayı tercih ederim yüzüm kızarmaz çünkü özür dilemesinide bilirim reisss
- +1 yıl
Üzülme alsana çiçek 🌹🌹🌹🌹
- +1 yıl
Tm kapatalım böyle konuları konuşmak ta benlik bir şey değilki zaten çünkü ben neşeli pozitif sevgiyle beslenen bir insanım
- +1 yıl
Hayır çünkü yanlış hissettiriyorsun
- +1 yıl
Sen sevgini kendin vermek istiyorsun ben senden böyle bir şey istemedim ki böyle bir talebim de olmadı komutanım
- +1 yıl
Senin bildiğin yanıldığına değmiyor komutanım
- +1 yıl
Kadınlar her zaman haklıdır komutanım 😂😂 sen hiç altta kalın kadın gördün mü. Suçlu bile olsa zeytin yağı üste çıkarlar 😂😂
- +1 yıl
Hehhh öyle değil işte konutanim en azından ben değilim biz çocukluğumuzdan beri hep ezildildigimiz ve üzüldüğümüz için birisi haatima girse hep beni üzucekmis kırıcakmış gibi geliyor çünkü hayatım hep zor insanlarla geçti hep onları idare etmekle alttan almakla geçti oyuzden hiç egolu bir insan olmadım olamadım çünkü. Babam çok sınırlı ters bir adamdı patronum öyle eski eşim öyle arkadaşlarımın eşleri öyle okadar alıştım artık bu duruma herkesi çok kolay idare edebiliyorum alttan alabiliyorum dengesiz insanı elimle koymus gibi bulurum bu hiç şaşmaz nerde dengesiz. Agresif birisi var mıknatıs gibi çekiyorum 😂😂😂 ben senle ilk konuştuğumda da bunu hissettim zaten çünkü sende öylesin oyuzden bukadar insanın. İçinden seni bulmak mıknatıs gibi çekmek ancak bana özgü bir kavram oluyor çünkü ben normal insan sevmiyorum ben ruhu manyak insan seviyorum demekki 😂😂😂 oysaki ben tam tersi çok sakin uyumlu bir insanım dir hiç birzaman sorun odaklı olmam huzursuzluk çıkarmam herşeye heryere uymaya çalışırım ... İşte buyuzden zıt kutuplar birbirini çeker diyorlar çünkü birbirlerini tamamlarlar biri ateş iken diğeri su olnak zorunda kalır ki o denge bozulmasın komutanım
- +1 yıl
1. Benle ilgili gerçekten yanılıyorsun evet sert ters biriyim bu demek değilki şiddete melli ilk başlarda yaptıgın yorumlar o kadar etkiledi ki beni şükür lan dedim biri çıktı anladı ama bakıyorum şimdi ben yanılmışım anladığını sanmışım buda beni gerçekten üzdü.
2. Ben kendimi kimseye anlatma geregi ya da ıspatlama geregi duymam herkes işine geldiği gibi anlar bu bütün insanlar için geçerli. Ama ben ne yaptım nedense sana söylediklerin karşısında kendimi anlatma ve ifade etme gereği duydum burada da hata yaptım çünkü sen takıntılı birisin oan takıldığına ve hissettiğine inanıyorsun öylede kalıyorsun ne anlatsam boş olabilir geçmişte yaşadıklarından kaynaklıdır anlayabilirim bu yüzden de saygı duyuyorum.
3. Senin dediğin gibi onca insan içinden sen nasıl beni bulduysan bende seni buldum seni tanımak istedim senin deyiminle takip ettim baktım ettim herneyse eglenceli neşeli neyse öyle ışte - +1 yıl
😊😊😊😊
- +1 yıl
Teşekkür ederim açıklaman için
- +1 yıl
Ben yeterince duygularmi hissttigimi açık bir dille anlatmaya çalıştım herzaman birbirimizi anliycaz diye de bir şey yok bazen akışına bırakmak yaşayıp görmek gerekiyor. Tahminlerle hislerle yürümüyor ki hayatımiz... tamam bu konu hakkında daha fazla da konuşmaya gerek yok bence bitti gitti 😊
- +1 yıl
Komtanim erkek dediğin sert olmalı masaya yumruğu vurdumu bu akşam bulaşıkları ben yıkıycam diyebilmeli 😂😂😂
- +1 yıl
Güzel de laf mı beee harika fevkaladenin de fevkinde bir durum bu
- +1 yıl
Yaa seni mutfak önlüğüyle bulaşık yıkarken şöyle bir hayel ettimde 😂😂 offf bee ne seksi olursun düşünsene mutfak önlüğünü takmışsın bulaşıkları yıkıyorsun 😂😂 bende yavaş yavaş arkandan gelmişim veee hala bir bulaşığı bitirenedin mi sallanma çabuk ol biraz daha çamaşırlar yikanicak 😂😂😂 diye seni fırçalayıp gidiyormuşum sende söyle diyorsun : çamaşırları makinaa yıkıyorrrr müge aplaaa. 😂😂
- +1 yıl
Dimi ama 🤣🤣
- +1 yıl
Senaryo yazarı gibi oldu ama üzülme seni başrollerde oynaticam
- Kişilik & Karakter konusunda 604 cevap paylaştı.
+1 yıl31 cekerdim
10 Yorumla Seks
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 13,8b cevap paylaştı. Kadinlar wc gitmek
011 Yorumla- +1 yıl
Haydaaa neden 😂😂
- +1 yıl
Genelde temiz olur. Birde en güzeli orada dedikodu güzel yapılır hem makyajını yaparsın hem milleti cekiştirirsin 😂😂😂 birde kadınlarda şöyle bir durum var lavobaya tek gitmezler iki üç kişi hep birlikte gider bizde bu adettendir 😂😂 birinin cişi gelirse lavoyaya sürü halinde gidilir 😂😂
- +1 yıl
Sen çantamı tutakoy ben bir işiyeyim demek için mi?
- +1 yıl
😂😂 yok ya genelde laflamak için birde dediğin gibi yardımcı oluyorsun birbirine oyuzden
- +1 yıl
🤣🤣🤣 yani
- +1 yıl
Hayır beee daha çok dedikodu 😂😂😂
- +1 yıl
😂😂😂 yani en iyi yaptığımız şey bu
+1 yılYatardim uyurdum
07 Yorumla- +1 yıl
Kadınlar yatıp uyuyormu? Çoğu kadın çalışiyor hayat şartları yüzünden
- +1 yıl
Zaten erkekken yeteri ce calisiyorum bide. kadinkken calisamam
- +1 yıl
Birde sen ayaktami uyuyorsun sen de yat uyuuuu 😂😂😂
- +1 yıl
Calisiyoruz 😃
- +1 yıl
Kolay gelsin ozaman rabbim çalışma gücü versin ne diyim 🙋🙋🙋 saygılar
- +1 yıl
Sagolasin
- +1 yıl
🙋🙋🙋🙋🙋
+1 yılOlmak istemezdim
00 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer