Kendinizi, keyifsiz, mutsuz hissettiğinizde neler yapıyorsunuz? 


Zikir dinliyorum, İyi hissediyorum.
Keyıfsız isem kendime kalk kendine gel derim kahvaltımı yaparım müzik açarım mutlu olmaya çalışıyorum mutsuzken silkelenmezsem iyiye dibe giderim mutlu et kendini🤗
Eig teşekkür ederim 🤗
Rica ederim.🤗🥰
Cevap
9Cevap
Genelde türkü dinlerim ama şimdilik bu ;
Selam 💫
Mutsuzken yemeden içmeden kesilirim bütün gün uyur ruh halime uygun müzikler dinlerim. 🙄
Parka gider otururum, yapamadıysam mum yakar kahve içerim
Kafamı dağıtabileceğim şeylere yöneliyorum , dışarı çıkıyorum, alışveriş yapıyorum, arkadaşlarımla buluşuyorum, internette takılıyorum vs
Arkada eğlencelik ve ya beni mutlu eden sevdiğim bir müziği açıyorum ve Dans ediyorum kendi kendime
Antreman yapıyorum, efsane iyi geliyor, denemen lazım
Yemek yaparım bir yandan da hareketli müzik dinlerim biraz modum yükselsin diye
Kendini kapatma derim insanlarla sohpet etmeye felan çalış iyi gelir
Kulaklığımı takar sezen ablamı açar uyurum.
Motive olmaya çalışıyorum
Ağlıyorum ya da uyuyorum.
Müzik dinler, uyurum.
Kahve ve sevdiğim bi film ya da Biraz aglamak
Uyurum
Müzik dinlerim
Kıtap okuyorum
Yemek yerim
Ben genelde uyurum. kalkınca herseyi unutuyorum.
Yemek
Şukulat yiyom
1 2 duble alkol
Uyumaktayım
Müzik dinlerim
Ağlarım
Tenis oynuyorum.
dizi izlerim
Müzik dinliyorum
Yemek yiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?