Ergenliğin hızlı yaşadım, şimdi ise hayattan zevk almıyor ve yaşıtlarıma uyum sağlayamıyorum neden böyle oldu?

Birden bire her şey üstüme geldi kötü şeyleri deneyimledim dışlanmak sözlü taciz kimsesizlik
her saman en kötüsü daha bu değil pes etme hakkına sahip değilim diyerek devam ettim

intihara yöneldim gidiyordum basbaya kurtardılar bir şekilde hala yaşıyorum

onun üstüne alkol madde diğer ilişkiler hepsini yaşayıp denedim yani anlayacağınız bir iki senede yıllarca sürmesi gereken şeyleri deneyimledim

şimdi yapacak bir şey yok ve anlamsız geliyor her şey süslenmek bir şeyler başarmak bir şey ifade etmiyor

çocukken de pek iyi bir şey yaşamadım duygularımı hep bastırmaya alıştığımdan şimdi içten içe boğuluyorum

ne yapmam gerekiyor
Ergenliğin hızlı yaşadım, şimdi ise hayattan zevk almıyor ve yaşıtlarıma uyum sağlayamıyorum neden böyle oldu?
Cevapla