Kitap okumak karakteri değiştirir mi? Detay lütfen bakın?

19 yaşındayım. Üni 1. Sınıfım
Çok fazla öğrenme aşkıyla dolu bir insanım. Kendi bölümüm adına da daha 1. Sınıfım ama alan derslerim ne kadarsa onlar hakkında kitap alıyorum, okuyorum. Bilgilenmek mesleğimi tanımak öğrenmek bilgili olmak istiyorum. Onun dışında da romanlar klasikler okuyorum. Her kitabım yorumlamalarına bakıp farklı bakış açıları da kazanıyorum. Belgesel izliyorum. İngilizcemi geliştirmek için her gün az çok çalışıyorum. Programlama da öprenmem lazım ona da başlayacağım yakında.
Kendimi bir şeyler için geliştirmeye çalışıyorum kültürümi arttırmak için de ne yapabilirim diye düşünüyorum. Öprenmek bilgilenmek beni mutlu eder hep. Ne kadar az şey bildiğimi görünce heyecanlanıyorum yenilerini öğrenmek için. Ama ben genel olarak bu işlere bu sene üniye başmamamla başladım. Normal olarak hayatımda çok eğlenceli, sosyal bir insandım corona gelene kadar tabi. Sosyallik kalmadı şimdi pek. Ama genel olarak nutluyum neşeliyim pozitif yaklaşmaya çalışıyorum olaylara hep üzülmemeyi öğrendim bazı şeyler için yaşadığım bazı olaylardan sonra. Arkadaşlarımlayken çok saçmalayabilen eğlenebilen bir insanım. Acaba kültüröeşmeye bilgilenmeye çalışmak bu özellikleri yitirmemize sebep olabilir mi? Saçma gelebilir ben de öyle dişünmüyorum ama merak ediyorum. Acaba diyorum bazen insanı daha ağırbaşlı biri mi yapıyor bu. Öyle olmak asla istemiyorum çünkü. Ben hep olduğum gibi neşeli eğlenceşi kalayım her ortamda ağırbaşlılık ciddilik bana göre değil. Yerine göre olunur sadece genel hayatımda istemiyorum.
Sizce kültürlenmek, kitap okumak bilgiler edinmek değiştirir mi bazı şeyleri?
Kitap okumak karakteri değiştirir mi? Detay lütfen bakın?
Cevapla