Selam canlar :) Evet, bugün benim doğum günüm idi, biraz gecikmeli de olsa burada sizlerle kutlamak istedim <3canım KS <3Bir de zamanın su gibi (evet, su gibi) akıp gitmesine tepkimden ötürü "artık kutlamasak mı?" kafasına girdim bile. Sanırım bundan sonraki doğum günlerimde pastamda tek mum ve yaşın konuşulmamasını isteyeceğim :D
Peki siz doğum gününüzde nasıl hissedersiniz?
Bugün doğum günüm ve "artık kutlamasak mı" moduna çoktan girdim. Siz doğum günlerinde nasıl hissedersiniz?
Ben doğum tarihimi hiçbir arkadaşıma söylemedim bugüne kadar. Kutlanmasını sevmiyorum pek. Bana saçma geliyor. Şu diğer özel günler de dahil buna. Sevgililer Günü, Anneler-Babalar Günü vs. Hepsi bana saçma geliyor. Bir insana sadece bir gün değil her gün aynı değer ve özenin verilmesi taraftarıyım.
İyi ki doğdun.💙 Gerçekten her yaşın ayrı güzelliği var. Umarım yeni yaşın sana nice güzellikler getirir. Sadece bir rakam arttı aslında ama o rakamın içinde kim bilir ne çok yaşanmışlıklar birikti. Hep ama hep yeni yaşının bir öncekinden daha güzel olacağını düşün, yaşlandığını asla hissetme, sadece biraz daha olgunlaştın. Bu kaçınılmaz zaten, hepimiz büyüyoruz. 😇
Doğum günleri bizim için "ben de varım" demek aslında ya, kutlanması iyi gelir insana diye düşünüyorum, çok da güzel dedin, hepimiz büyüyoruz en nihayetinde <3
Gerçekten sabırsızlıkla beklediğim yaşlar 30'lu yaşlar. İnsanın en güzel olduğu , kendini tam anlamıyla keşfettiği , hayata daha olgun ve mutlu bakabildiği bir dönem. Resmen evrimimizin tamamlandığı bir çağ gibi😌 En güzel yaşınızda daha keyifli bir hayat sizin ile olsun , nice sağlıklı yıllar 🍷
Doğum günlerinde öyle hediye alınmasını beklemedim sadece kutlanması bana yetiyor hatırlanması mutlu ediyor. Doğum gününüz kutlu olsun sevdiklerinizle nice sağlıklı yıllar dilerim.
her yaşta dogum günü kutlanabilir bence amaç yaş ilerledikçe ailece bir araya gelmek ağız tatlılığı olmasıdır
doğum günü ister kutlansın ister kutlanmasın zaman yine de su gibi gelip geçecektir buna bir tepki vermeye gerek yoktur
doğum gününüzde yaşınızı düşünmeyin yaş bir seneden ibarettir yaşım geçti şöyle oldu böyle oldu diye düşünmek düşündükçe düzelecek bir durum ya da geriye dönebilecek bir durum değildir onun için sadece mutlu olun ailenizi mutlu edin yeter
Doğum günün kutlu olsun canım. Nice mutlu huzurlu, sağlıklı seneler dilerim sevdiklerinle birlikte 🌺
Doğum günlerini hep sevmişimdir, severim. Çocuk gibi de kutlarım. İçimde inceden bir hüzün de olsa... Sanıyorum ki aileden bir kayıp verilince (Allah gecinden versin) artık doğum günlerinin de tadı tuzu kalmaz.
Canımcım ❤ Doğum günün kutlu olsun güzel olan dileklerin kabul olsun nazarlar üzerinden eksik olsun ailenle ve bizle nice mutlu sağlıklı yılların olsun🥳 ❤🎉
Bide şey ben doğum günümün kutlanmasını çok ama çok severim. Valla keşke her zaman benim doğum günüm olsa da kutlansa o kadar isterim 😂😘
Kişilik & Karakter konusunda 12,5b cevap paylaştı.
Bir şey dikkatimi çekti eskisi gibi değil artık sanırım. Bir rehber vs böyle bir soru sorduğunda diğerleri mutlaka gelirdi o eski sıcaklığı uzun süredir görmüyorum. Her neyse..
Nice sağlıklı mutlu yıllar dilerim ailenizle ve çocuklarınız ile. O moda girmeyin her yaş ayrı güzeldir bence.
Ben de doğum günü kutlamaları jübilemi çoktan yaptım. 22-23 yaşlarından sonra ne olduğunu anlamıyorsun zaten yıllar su gibi akıyor. Ama her insanın ne olursa olsun doğum gününde kendini özel hissetmesi gerektiğini düşünüyorum. Sevdiklerini yanında hissetmek, içten bir mesaj bile yeterli, abartılı kutlamalara ya da pasta üfleme organizasyonlarına hiç gerek yok :)
Doğum günün kutlu olsun öncelikle. Allah nice senelere mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir şekilde kavuştursun inşallah 🙂. Benim doğum günümü annemden başka kimse hatırlamadığı için bozuk oluyorum biraz ama alıştım artık bir nebze. Eskisi kadar can sıkmıyor en azından.
Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
İyiki doğdunuz, iyiki varsınız. Mutlu yıllar dilerim.
Her doğum günümü hiç farketmeden geçiyorum. O günün bendeki tek önemi geçmişin bana kattığı değerleri sevmek. Bence sizde aynı yoldan yürüyün ve kutlama imkanınız varsa kutlayın. Kolay değil, 1 yıllık bir hayat tecrübesi daha kazandınız.
Benim de bir aya kadar doğum günüm geliyor. Hiçbir şey hissetmiyorum. Olmasa da olur hatta olmasa daha iyi gibi. O tantanayı çekmek istemiyorum nedensizce.
Ben severim aslında doğum günlerini ama kutlayan olmadı ve 4 sene önce doğum günümde terk ediliğim ve tüm hevesim o gün bitti, 18. Yaş günümde arkadaşım pasta aldı kutladı ama içimde bir gram heves yoktu üfledim ve gittim...
Açıkçası ben sizden biraz daha farklıyım sanırsam. Doğum günlerimde gerçekten çok sevinçli olurum genelde tabi sınav haftam doğum günüme denk gelmezse misal bu yıl gelicek geçen yılda geldi işte kader ne diyeceksiniz:/
Selam, doğum günlerini hiç sevmem çocukluk travmalarım var ve kimse kutlamadı. Kimsenin hiç değerlisi olmadım ama siz kutlayın. Sevgili @canselcanım nice senelere yeni yaşınız size huzur ve mutluluk getirsin.
yaşım daha küçük olduğu için özel günümde hatırlanmak yalnız bırakılmamak hoşuma gider ayrıca doğum günün kutlu olsun canım<3 nice nice mutlu seneler diliyorummm
Kutlu olsun. Ben 3 senedir kutlmamiyorum bana cocukca geliyor. Herkesin anlayisi farkli tabiki. Normal bir gun gibi gelip geciyor. En fazla aile buyukleri arayip dua ediyirlar falan.
Doğum günlerini sevmem ama kutlayacaklarsa pasta alsınlar yeter benim için. Doğum günümü unutsalar bile umrumda olmaz. Doğum günün kutlu olsun burada 😊
Beni gerçekten önemseyen bir kişi bile kutlasa iyi ki doğmuşum diyorum. Gerisi tefe tüfe zaten iki 50 kuruşta 1 lira eder 4 tane 25 kuruşta önemli olan değerli kaliteli insanları hayatınıza alın
Benim için normal günden bir farkı yok kutlansada olur kutlanmasada Bu arada doğum gününüz kutlu olsun nice mutlu senelere
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Öncelikle mutlu yıllar dilerim, umuyorum yeni yaşınız başta sağlık olmak üzere birçok güzellik sunar size. ☘️ Ben iki yıldır kutlamıyorum zaten, olsa da olur olmasa da.. Önemli elbette bir gün olarak ama kutlamak şart değil.