Bugün doğum günüm ve "artık kutlamasak mı" moduna çoktan girdim. Siz doğum günlerinde nasıl hissedersiniz?

Selam canlar :)
Evet, bugün benim doğum günüm idi, biraz gecikmeli de olsa burada sizlerle kutlamak istedim <3
canım KS <3
canım KS <3
Bir de zamanın su gibi (evet, su gibi) akıp gitmesine tepkimden ötürü "artık kutlamasak mı?" kafasına girdim bile. Sanırım bundan sonraki doğum günlerimde pastamda tek mum ve yaşın konuşulmamasını isteyeceğim :D

Peki siz doğum gününüzde nasıl hissedersiniz?
Bugün doğum günüm ve "artık kutlamasak mı" moduna çoktan girdim. Siz doğum günlerinde nasıl hissedersiniz?
Cevapla