Doğum günü kutlamak hakkında ne düşünüyorsunuz?

Aslında şu şekilde deyim genç olmuş hala doğum günü kutluyor hadi 15 veya 16 ya kadar neyse ama halaa doğum günü kutluyor adam yaa ben sadece 18 yaşımda parti yaptım ona çağırdım diğerleri aile arasındaydı ya her sene doğum günü yapıp çağırıyor bunun amacı hediye değilde ney ya zaten en az 2 haftada bir görüşüyoruz maksat görüşmekte değil yalan söyleyip gitmeyim mi yani şimdi ?
Doğum günü kutlamak hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla