Çocukluktan kalma ve yapmaktan hoşlandığınız neler var?

Çocukluğumuz, o masum küsmeyi bilmeyen koca yüreklerimiz. Düş pembesi hayaller ve içlerinde bayramdan bayrama gidilen çarpışan otolar, rengarenk balonlar, dönme dolaplar..
Arnavut kaldırımı üzerinde sokak satıcısından alınan pamuk şekeri..
Neleri severdiniz ve ceplerinde sevdiğin ne kaldı anlat bana, yoksa bilyelerin hala duruyor mu? "Nesine" diye sorup, gazoz kapağına diyerek en kıymetlimizi bahse koyduğumuz.. Ey gidi çocukluğum..
Ya sen güzel kız veya o güçlü kadın, bir anne..! hala saklar mısın babanın aldığı o bebeği, sever misin sende dönme dolapları?
Hadi anlatın bana neleri severdiniz ve neler kaldı ceplerinizde? O masum çocukluktan kalma, o günden bu güne..
Çocukluktan kalma ve yapmaktan hoşlandığınız neler var?
Güncellemeler
+1 yıl
Çocukluktan kalma ve yapmaktan hoşlandığınız neler var?
Cevapla