Merhaba uykudan önce ve uykudan sonra yaşadığım sıkıntıları anlatıcam size de oluyor mu merak ettim. ( 1 ayda 3 4 defa oluyor. )
Uykuya dalmadan önce bazen etrafımda bir şeylerin uçuştuğunu görüyorum veya bir şeylerin üstüme atladığını görüyorum gerçekci gibi. Çünkü yataktan kalktığımda öyle bir şeyin olmadığını görüyorum. Neyse.
Uykudan uyandıktan sonra vücudum kirleniyor sadece gözümü ve nefesimi kontrol edebiliyorum. Korkunç bir durum ya.
Size de oluyor mu bu durum?
Gerçekten norolojiye de gitmiştim hatta ama uyuyamadığım için bakamamışlardı. Norolojik bir şey olabilir mi? Ve çok nadiren olsa da şu da oluyor ; uykudan çığlık atarak uyanıyorum. Veya çığlık atıyorum gece ama uyanamıyorum ( annem söylüyor. ) bir gün de çığlık atmışım ayakta uyandım. Çok garip değil mi bilmiyorum size de oluyor mu?
Uykuya dalmadan önce bazen etrafımda bir şeylerin uçuştuğunu görüyorum veya bir şeylerin üstüme atladığını görüyorum gerçekci gibi. Çünkü yataktan kalktığımda öyle bir şeyin olmadığını görüyorum. Neyse.
Uykudan uyandıktan sonra vücudum kirleniyor sadece gözümü ve nefesimi kontrol edebiliyorum. Korkunç bir durum ya.
Size de oluyor mu bu durum?
Gerçekten norolojiye de gitmiştim hatta ama uyuyamadığım için bakamamışlardı. Norolojik bir şey olabilir mi? Ve çok nadiren olsa da şu da oluyor ; uykudan çığlık atarak uyanıyorum. Veya çığlık atıyorum gece ama uyanamıyorum ( annem söylüyor. ) bir gün de çığlık atmışım ayakta uyandım. Çok garip değil mi bilmiyorum size de oluyor mu?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Çok uykun gelip uyuyormusun yoksa uykuya dalmak için zorlanıyormusun?
Yok bunları yaşasam bile uykum geliyor bir daha uyuyorum sonra tekrar aynı şey oluyor yine yatıyorum uykum geliyor yani kalkasım gelmiyor.
Demek ki uyku ataklarının dinlendirici nitelikleri var bu yazdığın belirtiler bende Hipersomnia hastalığını çağrıştırdı benim kardeşim aynısını yaşıyor ve uykuya dalarken ve uyanırken halüsinasyonlar görüyor ve uyku paralizisi çok yaşıyor (karabasan derler Türkler, gözlerini açıp nefes alabiliyorsun ama hareket edip ses çıkaramıyorsun)
Evet evet tam olarak bu sabah bakmıştım internetten çünkü bu korkutmuştu baya bu sabah yaşamıştım umarım sabah yaşamam. :( ve geçmiş olsun kardeşine. Nasıl düzeliyor bu nerede anlaşılıyor yani hangi bölüme gitmeliyim?
Ama gözlerimi açıp nefes alabiliyorum da hanüsilasyon gibi görüyorum uyanmamış gibi bu o mu? Uykuya dalmadan önce de hanisülastyon görüyorum
Büyük ihtimal ile hipersomnia olabilir çünkü sen o kadar yorgun düşünüyorsun ki bilincin yarım açıkken yaşadıklarını uykudaymış gibi yaşıyorsun, uykunun bir çok evresi var REM vs.. detaylara girsem çıkamayız, kardeşime fransada teşhis kuruldu ama şöyle ki biz bu hastalıktan bahsetmeden onlarda kardeşimi bir şeyi yok diye yolluyordu, sen kendin bu hastalıktan bahsetmeyi sene belki doktorlar kulak asıp ona göre teşhis kurarlar, çok geçmiş olsun
Tamam teşekkür ederim size de geçmiş olsun ❤
Doktora gitsen iyi olacak sanirim ilerlemeden
Yıllardır oluyor. Bir şey bulamıyorlar ki ben uyuyamadığım için
Kim bulamiyor?
Hastanede bir şey bağladılar kafama uyu dediler çektiler beyin dalgalarını sanırım. Ama uyuyamadığım için bir şey bulamadılar. Bir şeyin yok dediler
Imama gidiyim o bulur deseydin
İmam ne alaka şimdi?
Bu tip sorunu olanlara muska yazarlar 🙂
Ne alaka?
yas kac
18 yas
Psikolojik
Psikolojik mi? Psikolog zaten norolojiye yönlendirdi.
Noroloji ne alaka
Psikoloji ne alaka diyorum bende sana. Vücudumu hareket ettirememek psikolojik hastalık mı?
Ram uykusu
Hayır bu değil dediklerimi anlayamadın galiba bir daha oku diyorum. Uykumda hareket etmiyorum edemiyorum ettiğimi zannediyorum diyorum
Çok çok nadiren çığlık atıyorum