20 yaşındayım. Bu zamana kadar hiç bir ilişkim olmadı. Şu an olmasın zaten. Yksye hazırlanıyorum. Şu sınavı bir halledeyim, belki universite de beden ve yüz güzelliği değil de, kalp güzelliğine bakan biri çıkar diye umut ediyorum. Neyse. İstediğimden değil zaten.
Fakat bir bakıyorum. Kendimi tüm klişelerin olduğu veya romantik olan dizileri izler halde buluyorum. Biri bitiyor, diğerine başlıyorum. Daha önce hiç olmamıştı. Anlamadım gitti.
Bu durumdan, yani dizi izleme huyumdan nasıl kurtulurum? Bildiğiniz ders çalışmıyorum, kaç aydır abi. Bu son şansım. Yine elimle yakıyorum geleceğimi. Bu üst üste dizi izleme şeyinden nasıl kurtulurum? Ya da neden böyleyim? Yardım edin lütfen?
Fakat bir bakıyorum. Kendimi tüm klişelerin olduğu veya romantik olan dizileri izler halde buluyorum. Biri bitiyor, diğerine başlıyorum. Daha önce hiç olmamıştı. Anlamadım gitti.
Bu durumdan, yani dizi izleme huyumdan nasıl kurtulurum? Bildiğiniz ders çalışmıyorum, kaç aydır abi. Bu son şansım. Yine elimle yakıyorum geleceğimi. Bu üst üste dizi izleme şeyinden nasıl kurtulurum? Ya da neden böyleyim? Yardım edin lütfen?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer