Üst üstte romantik film veya diziler izleyip duruyorum. Bu huydan nasıl kurtulurum?

20 yaşındayım. Bu zamana kadar hiç bir ilişkim olmadı. Şu an olmasın zaten. Yksye hazırlanıyorum. Şu sınavı bir halledeyim, belki universite de beden ve yüz güzelliği değil de, kalp güzelliğine bakan biri çıkar diye umut ediyorum. Neyse. İstediğimden değil zaten.
Fakat bir bakıyorum. Kendimi tüm klişelerin olduğu veya romantik olan dizileri izler halde buluyorum. Biri bitiyor, diğerine başlıyorum. Daha önce hiç olmamıştı. Anlamadım gitti.

Bu durumdan, yani dizi izleme huyumdan nasıl kurtulurum? Bildiğiniz ders çalışmıyorum, kaç aydır abi. Bu son şansım. Yine elimle yakıyorum geleceğimi. Bu üst üste dizi izleme şeyinden nasıl kurtulurum? Ya da neden böyleyim? Yardım edin lütfen?
Üst üstte romantik film veya diziler izleyip duruyorum. Bu huydan nasıl kurtulurum?
Cevapla