Kızlarla tartışırken ben 2 satır cevap yazıyorum, onlar 10 paragraf yazıyor. En son da çıldırıyor ve engelliyorlar Neden böyleler?

Sevgili arkadaşlar, çıldırıklar, çalıcıklar ve süslü hanımcıklar hepinize merhabalar.
..
Kızlarla tartışırken ben 2 satır cevap yazıyorum, onlar 10 paragraf yazıyor. En son da çıldırıyor ve engelliyorlar Neden böyleler?
..
Madem fikrinde haklısın niye çıldırmaktasın. Kısa ve öz anlatın. Kafa şişirmeden, konudan sapmadan. Ben elmadan bahsediyorum, kız armut diyor. Bu nasıl iş, he?
..
Şekil-A: Kızların armutla son muhabbeti
Şekil-A: Kızların armutla son muhabbeti
#KızlarÇıldırıyor
#KızlarİyiKiVarsınız
#SiziSeviyoruz
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar bana psikoloğa gitmemi tavsiye eden bir kız var, ne demek istersiniz bu konuda.
Güncellemeler
+1 yıl
Sevgili @yağmurunvarbihayali un cevabı En İyi Görüş ile birlikte Muhteşem Görüş seçilmiştir.
Kızlarla tartışırken ben 2 satır cevap yazıyorum, onlar 10 paragraf yazıyor. En son da çıldırıyor ve engelliyorlar Neden böyleler?
Cevapla