Niye kızlar kendileri yazıp sonra böyle yapıyo?

instagramdan kendileri yazıyor tanışmak için. Bi kız yazmıştı. Sevdiği çocuk varmış sonradan söyledi. Çocukla konuşuyo diye beni engelledi. Diğer yazan kız da “çirkin miyim” diyip durdu bana. Tanımıyorum ikisini de. Bende moral verdim. Sonra aradan zaman geçti eski sevgilisiyle barıştı ve beni engellefi barışınca. Niye böyleler hem kendileri yazıyo hem engelliyorlar

Niye kızlar kendileri yazıp sonra böyle yapıyo?
Cevapla