Hayata olan inancımı kaybettim. Hiç enerjim yok. 3 yıldır işsizim. Ağlayamayacak kadar doluyum... Ne yapayım ben şimdi?

Çok yorgunum. Yapa yalnızım. Çevremde kimse kalmadı. İşsizim. Hayatımda bana değer veren hiç kimse yok. Çok acı çekiyorum. Artık umudumu öyle kaybettim ki dua bile etmiyorum...
Güncellemeler
+1 yıl
Ülkeyi bu hale getirenlerin ALLAH BELASINI VERSİN
Hayata olan inancımı kaybettim. Hiç enerjim yok. 3 yıldır işsizim. Ağlayamayacak kadar doluyum... Ne yapayım ben şimdi?
Cevapla