Aldığınız intikam çektiğiniz acının dinmesini sağladı mı?

...
...

Neden diyorum neden neden ben

Bütün bu acılara göğüs geren ben
Bütün acıları veren sen..
Şimdi aynı acıları sen yaşıyorsun görüyorum..
Ancak acılarım hala geçmiş değil
İntikam almak geçirmez mi acıyı
Hani intikam soğuk yenen bir yemekti..
Acılar bitecekti..

İntikam...
İnsanlar onlara acı veren mutsuz kişiden intikam almak için çaba gösterirler.. Bütün bunların sonunu gördüklerin de mutlu olacaklarını düşünürler
Size benzer bir acı verdiğinizde size acı verene bu gerçekten acılarınızı dindirir mi?
ya da aldığınız intikam sonunda sizi mutlu eder mi?
İntikam aldıktan sonrası ne olacak hiç bunu düşündünüz mü?

Peki intikam aldığınızda çektiğiniz acılar dindi mi?
#DengesizBirAdam
Aldığınız intikam çektiğiniz acının dinmesini sağladı mı?
Cevapla