Canınızı çok yakan birinden intikam alıp hayatını mahvettiğiniz oldumu? Olduysa pişman olup vicdan azabı çektiğiniz oldumu?

Canım yandı dayanamayıp canını yakayım dedim ama çok pişmanım çok ağır bir intikam oldu insan içinr çıkamayacak halr geldi bunalıma girdi başında dertler belalar sıkıntılar çok pişmanım vebali sırtımda öylr bir yükki taşıyamıyorum sizinde başınıza böylr birşey geldimi?
Canınızı çok yakan birinden intikam alıp hayatını mahvettiğiniz oldumu? Olduysa pişman olup vicdan azabı çektiğiniz oldumu?
Cevapla