Soru açık ve net. Canınız yandığında can yakar mısınız? Yoksa sadece unutmayı mı seçersiniz?
Daha önce canınızı yakan bir insandan intikam aldığınız veya intikam almayı düşündüğünüz oldu mu?
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevapla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
eski sevgilim askerdeyken beni aldatıp terketmişti ayrıca onunla bir takımşeyler olmuştu sonra beni ortada bıraktı aradan 3 sene geçti psikolojim bozulmuştu sonra birine aşık oldum ve evlendim bigün karşıma eski sevgilim çıktı ve benle görüşmek istedi bende artık çok geç olduğunu kocama aşık olduğumu ve hamile olduğumu söyedim g*tüne baka baka gitti pez*vengin evladı k*hpeeee!!!1
şu an birisi canımı o kadar çok yakıyor ki kindar değilim hep Allah'a havale ettim sabrediyorum ama çoğu zaman intikam almak istiyorum gelip gidiyor yalan değil. Şunu da söylemek lazım ne olursa olsun unutmam.
En İyi Cevaplar