Çok eşliliğe karşımısınız? Bu konuda ne düşünüyorsunuz?

Esra Erola çıkmışlar. Adam evli 2 cocuğu var. 19 yaşında bir kızı kuma getirmiş. Hepsi birlikte mutlu mutlu yaşıyorlarmış. 19 yaşındaki kizda diyoki biz abla kardeş gibiydik.😄😄.
Hey allahımya.
Çok eşliliğe karşımısınız? Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Çok eşliliğe karşımısınız? Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla