Nikahsız birliktelik hakkında ne düşünüyorsunuz?

Son dönemde yaygın olan nikahsız aynı evde birliktelik yaşanması hakkında ne düşünüyorsunuz? Toplumun seküler tarafında açık bir şekilde yansıtılırken muhafazakar kesim ise “imam nikahı” ile yaşadıklarını savunarak birlikteliklerini kendi açılarından normalleştirmekte. İnsanları yargılamaktan öte toplum sosyolojisi açısından bu konu hakkındaki fikirlerinizi merak ediyorum. Hem erkek hem kadın tarafından bakarak yorumlarsanız sevinirim. Yani bu ilişkilerde sizce erkeklerin ve kadınların beklentisi nedir?

Nikahsız birliktelik hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla