Karşınızdaki insan sinirliyken sakin kalabilir misiniz? #umrumdışı selam, hayatımızın herhangi bir evresinde bu durumla karşı karşıya kalmışızdır muhtemelen. Haklı da haksız da kendi tezini haklı çıkarmak için savunduğundan, gerginlik bu durumda zirvede olacaktır. Karşıdaki sinirli ilken sakin davranmak bir nevi psikolojik şiddettir. Çoğu insan böyle insanları gördükçe daha çok sinirlenir. Siz sakin kalabilir misiniz?
Güncellemeler
+1 yıl
süper soru ^^
Karşınızdaki insan sinirliyken sakin kalabilir misiniz?
Eveet bu ihtisas alanım. Beni sıcak tartışmaya çekebilmesi için çok fazla sinirlendirmesi lazım ki buda onun için zor çünkü öfkemi kolay kolay dışarı yansıtmam. Aksine susarım ve cevap vermemi istediği halde cevap vermem. Cevap vereceksem de sakin kalırım ve rahatlığımdan ödün vermem. Sıcak çatışmadan çok soğuk psikolojik baskı daha bana göre. Benim gözümde en sinirli olduğu anda bile soğukkanlılığını koruyabilen insan başarılı insandır. Ama tabi içimde uzun süredir birikmiş olan öfkemi en küçük bir tartışmada patlattığım istisnalar da var.
"Haklı da haksız da kendi tezini haklı çıkarmak için savunduğundan,..." bunu yapmayı bırakmak için çok uğraştım ben sonunda da epey iyi durumdayım galiba.
Cevap ise kişiye göre, daha doğrusu kişinin benim için önemine göre değişiyor. -Değer seviyesi fazla ise sakin kalıyorum evet, çünkü hem kıyamıyorum bem de dengelemek için. Tabi bu susup hiçbir şey olmamış gibi davranmak değil. Eğer dengeleme olmazsa iş farklı yerlere gidebiliyor. -Değer seviyesi az ise onu dengeleme ihtiyacı hissetmiyorum nedense ve ne olacaksa olsun moduna giriyorum ister istemez.
Bu sebeple siz sinirliyken vurdumduymaz olmak değil ama sakin bir şekilde iletişim kurmaya devam eden insanlara kızmayın, vardır bir sebebi :)
Selam, evet kalabilirim sakin olarak onları daha da çıldırtabiliriz. Sinirli insanların çoğu bana göre aşağılık kompleksi sahibi, biz sinirlenirsek onların istediklerini veririz. Sakin olunca hakkımızı savunmuyoruz diye bir şey yok önemli olan sağlıklı iletişimdir. Her şeyin konuşarak çözülebileceğini umuyorum boş yere kendimizi kasmamıza gerek yok.
Zalimlere boyun eğmek münafa hoş görmek, yedizlere biat etmek yok.
Karşılıklı bir yükselme söz konusu değilse evet kalabilirim. Kalmam gerekir. Sinirli birine sinirli bir yaklaşım sergilenmesi istemediğimiz ve pişman olacağımız durumlara sebep olabilir. Böyle zamanlarda sinirli olan yumuşatmak için sakinliği korumak gerekir.
Benim sinirlerimle oynamadığı süreçte hiç bir şey olmamış gibi sakin kalabilirim ama bana inat bir konu varsa boğayım zaten bazen kendimden bile korkuyorum annem inadına yapar beni sinir hastası etmek hoşuna gidiyormuş millet deliye biz akıllıya
Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
Evet, en fazla o şekilde ikens sakin kalabiliyorum. Zaten olması gereken bu. Karşınızda olan sinirli iken sizin veya siz sinirli iken onun sakin kalması şarttır.
İnsanlar sinirliyken bile bir yarış içerisindedir karşındakini türkiyede karşındaki kişiyi sinirli gören biri lan ben daha iyi sinirlenirim diyip daha aşırı reaksiyon gösterir sağ duyu yok
Karşımdaki kişiden nefret ediyorsam gayet sakin ve keyifli bir şekilde cevap veririm kendimi hiç yormam fiziksel şiddetten çok ruhsal ve psikolojik şiddet daha çok hoşuma gider... 😂😂😂😂