Her türlü tavsiye ve önerilerinizi bekliyorum, KS-halkı.
Not: Lütfen dalga geçmeyin ve küfürlü ya da ahlaksız yorumlar yapmayın.
Not: Lütfen dalga geçmeyin ve küfürlü ya da ahlaksız yorumlar yapmayın.
Yapacak birşey yok sabretmek kafa sallamak onaylamak. Sarhoş muamelesi gibi daha da sinirlendirmemek daha az yara alarak kurtarır firtinadan. Bir de su ile temas etmesi saglanirsa olumlu etkisi o kur. Elini yüzünü yikamasini sağlamak gibi. Suyun psişik etkisi
Sağol deneyeceğim.
muhakkak bir şebeklik yaparım herhalde :D
Haha :D
aksine sinirlendiği şeyin üstüne giderim. genelde o konunun komik ve basit yönlerini bulurum espiri yaparım. sinirlendiği şeyin aslında o kadarda büyütülecek bişey olmadığını anlar ve yumuşar.
Sağol bunu bende yaparım ama bu herkeste işe yaramıyor maalesef
Olabilir
Ne derse doğru kanka falan diyorum. sonra sarıliyorum hani o zaman siniri gidiyor gibi. sonra işi espriye vuruyoruz olay kapaniyor :) bizde genelde boyle
Evet olabilir.
Cevap
9Cevap
şimdi sakince arkadaşıma derdin ne derim. bir derim 2 derim 3. sünde ^^derdin ne l*n embesil^^ sonra cevap verince o konuya göre örnekler veririm. iyi veya kötü bir yolunu buluruz. sonra kafa dağıtmaya gideriz. yani action yaşarız. günü öyle geçiririz :D
İyi sağol :)
Sinirli olan birisine ancak sakin bir tavır sergileyebilirsiniz. mesela herşeye kızan bir tipse kızdırmamaya özen gösterirsiniz. ya da alttan almaya çalışırsınız benimde abim çok sinirlidir elimden geldiğine alttan alırım
Yıpranan hep sakin olan taraf...
dik olana dik gitmekte iyi değildir ^^ mecburuz
Haklısın
Ona onu sevdiğini söyle canımlı falan konuş yelkenleri indirir kanka.
Ne alaka?
Erkek arkadaşım falan değil sakinleştireceğim kişi, hem de bir bayan.
Saate bir bak istersen.
Ok sağol.
Kizsa eglenceli ve farkli bir sey yapmaya gotururum. Erkekse poligona ya da kick boxa.
Cinsiyete göre farklılaşır yani ;)
Ok :)
bende sinirlenirim ya döverim ya da küfü ederim sakinleşir :D
Ama olayın senle alakası yok, sadece sinirli birini sakinleştiriceksin.
Hmm sağol :)
bunu dinlesin
Evet gerçek hayatla çok alakalı :p Çok reel
sakinleştirmek için konunun ne oldugu önemli ama :)
Boş ver :)
:))
;))
Dolaştırırım azıcık onu, dondurma vs. yiyecek bir şeyler ısmarlarım, komik şeylerden bahsederim. Yeterki yüzü gülsün.
Evet mantıklı
Sağol.
:))
ben sınırlıyken benı sakınlestırcek kımse yok ne yazık kı :) oyle bırınıde bulamadımm :)
Maalesef niye bazı insanlar senin gibi? :(
İşte tek kendine değil karşındaki insanlara da zarar veriyorsunuz böylelikle.
Anlıyorum :(
Ok bakarım
Rica ederim.
niçin sakinleştiriyim ki
Her şeyde neden arama
bu aralar cok karsılaşıyoruz burada :))
Tesadüflerin sen yaratıyorsun...
demekki ask tesadüfleri sever :)) ya da seni takip ediyorum :D ya da gecen gün demiştim baska soruda karsılaşmak üzere aklıma geldin seni buldum :D
İyi
bugun tersliyorsun galiba sanırım hayırdır :))
Hep tersliyorum seni, farkına yeni mi vardın?
yoo ama gülüyordun terslerken simdi gülmüyorsun :D hem neden tersliyorsun beni :D
Öyle
benim adım eser :)
Banane
tanısmak istiyorum ama yapma böyle :))
Neden?
tanısmam bende be baska kızlara gidiyorum :D
Tamam :D
ama gülmüşken bırakmam güldürdüm seni :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar