Ama her zaman ben haklı çıkıyorum.
Eh kendi kendilerine zararlı çıkmış oluyorlar gerisini onlar düşünsün. 😏

bazı tavsiyelerim tutmuyor eyvallah. bazılarını karşımdaki uzun süre sonra anlayabiliyor.
Ama özellikle gerçek hayatta tavsiyelerim, gerçekten iyi niyetli ve akıl süzgecinden geçirerek karşı tarafa sunulur. Zaten yaptığım mesleğim de bunu gerektirir.
Ego kasmak için söylemiyorum ama akıl almak isteyen, fikir danışan çok oluyor. Her zaman mantıklı hareket edemesem de, mantıklı düşünebilen biri olduğumu düşünüyorum. Ve hep derim “dediğimi yapın ama yaptığımı yapmayın”. 😅 Bu yüzden evet, tavsiyelerime güvenebilirsiniz.
Olmaz olmaz. 🌸
Vakti zamaninda biri demisti bana..
O kadar cok bakis acisindan bakip cevapliyorsun ki sorulan sorulari ben sasiriyorum nasil yapiyosun diye..
Genelde dilimin döndugu kadar her konuda bilgi sahibi olmak icin ugrasiyorduk..
Sükür var biraz bilgimiz.. :/
Karlı çıkmayacaksa vermem zaten o tavsiyeyi.. Mutlaka yaşamış olduğum, gördüğüm ya da empati yaptığımda nasıl davranırdım, diye sorduğumda takınacağım tavırla ilgili öneride bulunurum..
Cevap
9Cevap
Sonuna kadar hem de, yanılgı payım neredeyse yoktur.
Yani emin olamadım ben her şeye negatif bakıyorum 😄
Ben de negatif bakarım ama tavsiye verirken pozitif düşünüp tavsiye veriyorum, negatif enerji bana kalıyor yine. 😄
Bizi hep bunlar yiyor işte onlar mutlu 😄
Doğaya haykıralım. 😄
Ne tavsiye veririm, ne de alırım. Öyle kendi bildiğime, kendi doğrularımla
Dik kafalı olmak da güzel bence. 😏
Tabi kafana vura vura yontuluyor olsan da
İzin vermemelisin o zaman yontmalarına.
Öyle bir durum söz konusu değil pek zaten 😏
Tahmin etmiştim. 😌
Bildigim konularda güzel tavsiyeler veririm, hakli da cikarim
Evet hatta dinlemeyip burunlarının dikine giderlerse keşke seni dinleseydim derler
Kârlı çıkacakları kesin deneyimim bilgim olan konularda güzel tavsiyeler veririm
Yanlış tavsiye verirsem diyerek tavsiye vermiyorum.
İnsanlar konusunda bir mastırlığım var. Öngürelimin çoğunluğu tutar. Ama tavsiyelerim göz ardı edilir
Evet güvenebilirsiniz
Güvenebilirsiniz çünkü geneli tecrübeye dayalı oluyor. 😅
Temkinli olmakta yarar var
Selam, güvenebiliriz diyemem ya ama fena değilim.
Uymadıkları zaman zarar gördüklerine şahidim
Genelde dinlemedikleri için zararlı çıkıyorlar
Evet gözü kapalı
Evet.
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?