İş yeri ortamında biraz safım, bunu nasıl yenebilirim?

İş yerinde hiç uyanıklık düşünemiyorum.
millet hata yaptığı bir işte bile bir yoluna getirip onu göstermiyor ya da farklı bir şekilde yansıtıyor yöneticiye
Ben ise hatalarımı avaz avaz gösteriyorum. Direkt yansıtıyorum , yanlış şekilde açıklıyorum , konuşurken bile ne söyleyeceğimi unutuyorum bazen
Zaman zaman şakalar yapıp beni keklemeye çalışıyorlar.
Günlük hayatta değil ama İş ortamına göre biraz safım
Ne yapacağım?
Güncellemeler
+1 yıl
Gncl
İş yeri ortamında biraz safım, bunu nasıl yenebilirim?
Cevapla