İş yerinde, her an diken üstünde hissetmemek için ne yapabilirim?

İş yerinde kimsenin odasına gidip çay kahve içmedim, mesai saati içerisinde dışında kimseyi muhabbet için aramadım, yazmadım. Sadece girişte ayaküstü 1 2 dk konuşmuşluğum oldu olmadı. Müdürümden izinsiz kimsenin odasına girmedim. Fakat geçen beni lakayt olmak, personelin işine karışmak, personelin işine engel olmakla suçladılar. Wp grubunda işe müdahalede bulunuyor muşum. Pozisyonum özel güvenlik görevlisi. Söyleyin güvenlik girişte gelen insanı takip edip yönlendirmeyecekse ne yapacak? Girişte X-Ray yok, el dedektörü yok. CCTV bile yok. Gelen bir kişi bana haber verilmeden kata çıkarıldığı için gruba yazdım kadını durdurup. Çağıranın bi "Ben aramışım, sen kimsin?" demediği kaldı. Üzüm çöpünü doldurmayacak normal konuşma olan şeyleri bile şikayet etmişler. Müdürüm durumun farkındaydı beni savundu sağ olsun. Fakat artık hergün diken üstünde gibi hissediyorum. Şikayet etmesinler diye selamdan başka bi şey söylemiyorum. İşimi yaptığım için bi dayak yemediğim kaldı.

İş yerinde, her an diken üstünde hissetmemek için ne yapabilirim?
İş yerinde, her an diken üstünde hissetmemek için ne yapabilirim?
Cevapla