İş yerinde kimsenin odasına gidip çay kahve içmedim, mesai saati içerisinde dışında kimseyi muhabbet için aramadım, yazmadım. Sadece girişte ayaküstü 1 2 dk konuşmuşluğum oldu olmadı. Müdürümden izinsiz kimsenin odasına girmedim. Fakat geçen beni lakayt olmak, personelin işine karışmak, personelin işine engel olmakla suçladılar. Wp grubunda işe müdahalede bulunuyor muşum. Pozisyonum özel güvenlik görevlisi. Söyleyin güvenlik girişte gelen insanı takip edip yönlendirmeyecekse ne yapacak? Girişte X-Ray yok, el dedektörü yok. CCTV bile yok. Gelen bir kişi bana haber verilmeden kata çıkarıldığı için gruba yazdım kadını durdurup. Çağıranın bi "Ben aramışım, sen kimsin?" demediği kaldı. Üzüm çöpünü doldurmayacak normal konuşma olan şeyleri bile şikayet etmişler. Müdürüm durumun farkındaydı beni savundu sağ olsun. Fakat artık hergün diken üstünde gibi hissediyorum. Şikayet etmesinler diye selamdan başka bi şey söylemiyorum. İşimi yaptığım için bi dayak yemediğim kaldı.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer