insan kırılır.. üzülür. ama kırıldığı kişi değer verdiği ise onu tamir etmesine izin vermelidir eğer izin vermiyorsa.. birazda sorun kendisinde olabilir.. ufak kırgınlıkları tamir etmeye izin vermeyen belki de kendisini yalnızlığa itiyor olabilir
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Yalnızlık bazen daha iyi geliyor. Kimse kırmıyor, üzmüyor.
Geçmiyor geçmesine izin vermiyorlar. Sen en savunmasız halini teslim ediyorsun, teslim alan düşman çıkıyor. Sonra neden güvenmiyorsun derler bir de😏 Neden paranoyaksın derler. Nasıl olmayalım...
kolay kolay küsen birisi değilimdir bazı arkadaşlarım vardır kavga edelim dövüşelim 5 dk sonra bir araya gelelim sohbet muhabbet çay kahvemizi eder normal arkadaş moduna geçeriz ama kızdıysam ortalığı birbirine katarım isterse en değer verdiğim kişi olsun beni o kişiyle barıştıramaz Eski kız arkadaşım 4 yıl sevgili olduk ayrıldık ve 2. şansı vermedim tek bir hatası oldu 4 yılda 6 ya da 7 yıldır da hiç görüşmedik daha doğrusu ben ayrıldıktan sonra şehir değiştirdim kızın bulunduğu şehire 6 senedir felan hiç gitmiyorum numaramı da değiştirdim
Kimin kırdığına göre değişir, benim için çok bir değeri olmayan normal biri kırmışsa eğer çokta umrumda olmayacağı için kırgınlığım çok uzun sürmeden geçer muhtemelen. Ancak değer verdiğim bir kişi tarafından kırıldıysam hemen atlatamayabilirim.
Kişilik & Karakter konusunda 19,5b cevap paylaştı.
Beni kıran kişiyi uyarırım. Beni kırmaya çalışıyorsun ama ben kırılmak için karşında beklemem diyorum. Devam ederse beni bulamaz. Bu sebeple kıracağıma veya kırılacağıma inanırsam bir süre o kişiyle arama mesafe koyarım. Geçen sürede hala ben onun içine veya o benim için değerli ise dostluk yeniden kurulabilir. Kırıldı isem en fazla yarım saatte o kişiyi, kırıldığım şeyi ve kırıklarımı unuturum.
Kırgınlığıma sebep olan kişinin bana olan hâl ve hareketleri kolayca unutmamı sağlar. Eğer zerre çaba göremiyorsam ve umursamıyorsa beni baya zaman alabilir atlatmam.