Olumsuzlukları nasıl daha az takabiliriz siz bu tarz olaylar karsisinda ne kadar sürede toparliyorsunuz?

Ya benim maalesef çok zor bir annem var. Babam da zorluk konusunda ondan çok eksik sayılmasa da annem daha beter.

Her neyse mesela annemin ağzından çıkanı kulağı duymaz genellikle ve ben de aşırı takıntılıyımdır maalesef. Moralim bozulursa falan bunu çok dert edinirim. Ders çalısamam falan. Ya özetle cidden tahammül seviyem çok yerlerde. Mesela su an bir umut beni sakinleştirecek birkac cümleniz vardır diye buradayim. O derece sinirliyim ve çaresizim.

Güncellemeler
+1 yıl
Ben de mükemmel değilim ama psikolojimi onlar mahvetti. Gereksiz hassasım her şeyi takarım. Keşke daha geniş olsaydım
Olumsuzlukları nasıl daha az takabiliriz siz bu tarz olaylar karsisinda ne kadar sürede toparliyorsunuz?
Cevapla