Bazen oyunu kuralına göre oynamak mı gerekir?

Bazen sanal alemde biriyle karşılaşırsınız osom profil farklıdır ama aslında siz onu tanımışsınızdır. Fakat o hala başkası gibi davranmaya devam eder. Bu durumda siz de oyunu kuralına göre oynayıp zokayı yutmuş gibi yapar mısınız? Yoksa bildiğinizi belli eder misiniz?
Bazen oyunu kuralına göre oynamak mı gerekir?
Güncellemeler
+1 yıl
Osom = isim 🙈🙈🙈
Bazen oyunu kuralına göre oynamak mı gerekir?
Cevapla