Bomboş hissediyorum ama bir o kadar da doluyum sanki ne yapmam lazım?

Hayatımda olan birşey yok herşey çok normal her günüm aynı gibi. Yakın zamanda çok üzüldüğüm birsey yok gayet normal geçiyor hayatım ama olan şu bomboş hissediyorum birseyi yapmaya hevesim yok konuştuğum görüştüğüm kimse yok arkadaşlarım yazsa bile bir iki kelimeden sonra konuşmak istemiyorum kısa kesiyorum arasalar hemen kapatmak istiyorum onlar da soruyor ne oldu sana diye ama bende bilmiyorum diğer yandan televizyonda falan az duygusal bir sahne görsem önceden gülerdim şimdi ona hile ağlıyorum saçma sapan şeylere ağlamak istiyorum bir başlayınca saatlerce ağlıyorum neden bilmiyorum aslında herşey gayet normal ama herhangi birşey de artık duygularım yükselmiyor korkmuyor da değilim kafayı mı yiyorum içimde garip bir huzur var ama aynı zamanda huzursuzlukta var sanki neden böyleyim bu durum geçer mi ne yapmam lazım sizce?
Bomboş hissediyorum ama bir o kadar da doluyum sanki ne yapmam lazım?
Cevapla