Dünyadaki en hayırsız faydasız evlat ben miyim acaba?

32 yaşına geldim hâlâ işsizim bekarım adam olamadım senelerdir işsizim gençliğim tamamen eve kapalı işsiz parasız asosyal geçti bu yaşıma kadar ailemle yaşadım hâlâ ailemle yaşıyorum hayatımı kazanamadım bu yaşıma kadar kendime aileme hiçbir faydam hayrım olmadı gençliğim boşa geçti aileme de kendime de hep sıkıntı çektirdim
Dünyadaki en hayırsız faydasız evlat ben miyim acaba?
Cevapla